Laserowa korekta wzroku - czy warto ?

1. Data: 2014-01-13 13:13:47

Temat: Laserowa korekta wzroku - czy warto ?
Od: Zieciu <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,
mam pytanie odnosnie oplacalnosci przeprowadzenia zabiegu. Obecnie nosze okulary przy
jezdzie samochodem, ogladaniu TV i czasami przy kompie. Bardzo ich nie lubie. Czy
przy moich "parametrach" wzroku mozna w ogole cos poprawic takim zabiegiem (patrz
ponizej) ? Ludzie najczesciej poprawiaja duze wady, a nie male. Ciesza sie jak zejda
do +/- 1, co mnie osobiscie martwi, ze u mnie moze nie zadzialac.
Prosze o opinie.
Widzialem obecnie na Grouponie oferte Lexuma. Osobiscie do mnie przemawia Lasik, bo w
laseku jakos to "dochodzenie do siebie" jest jakby bardziej wydluzone.
Moja wada srednia z badania komputerowego to:

VD = 12 mm
PD 72

S/C/A
<R>
< -1,25, +0,00 0>

<L>
< -1,0, -0,25, 0>

Zieciu

2. Data: 2014-01-13 17:02:11

Temat: Re: Laserowa korekta wzroku - czy warto ?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak muj kuzyn mial -2 i pszymiezal sie do takiego zabiegu, to mu brat
slusznie odpowiedzial:
jak sie nie uda, to ja cie utszymywac nie bede.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

3. Data: 2014-01-14 00:25:16

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-13 18:02, Stokrotka pisze:

> Jak muj kuzyn mial -2 i pszymiezal sie do takiego zabiegu, to mu brat
> slusznie odpowiedzial:
> jak sie nie uda, to ja cie utszymywac nie bede.

I ty też do dzisiaj mieszkasz w garażu, bidulko

--
Sonn

4. Data: 2014-01-15 08:04:20

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-13 14:13, Zieciu pisze:
> [...]
w laseku jakos to "dochodzenie do siebie" jest jakby bardziej wydluzone.
> Moja wada srednia z badania komputerowego to:

Wada śladowa. Chociaż zbadaj się u okulisty, a nie tylko komputerowo...

Pytanie jeszcze ile masz lat.

Po 40 oczy zaczynają "plusowieć" i jest duża szansa, że wtedy
pozbędziesz się okularów.

A do tego czasu może warto zmienić oprawki - znaleźć jakieś wygodne - to
podstawa :-)

Paweł

5. Data: 2014-01-15 09:24:53

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Po 40 oczy zaczynają "plusowieć" i jest duża szansa, że wtedy
> pozbędziesz się okularów.
OK.
Jaką wadę krótkowzroczności da się skorygować tą "metodą"? :)
WOJO

6. Data: 2014-01-15 09:34:36

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-15 10:24, WOJO pisze:
> OK.
> Jaką wadę krótkowzroczności da się skorygować tą "metodą"? :)

Mo okulista twierdzi, że z mojego -3,5 powinienem koło 50 zdjąć okulary,
ale nie wiem, czy mu wierzyć

Paweł

7. Data: 2014-01-15 11:04:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński wrote:

> Mo okulista twierdzi, że z mojego -3,5 powinienem koło 50 zdjąć okulary,
> ale nie wiem, czy mu wierzyć

Moja twierdzi, że co prawda jest mozliwosc, że będę czytać bez okularów, ale
mam nie liczyć, że w normalnym życiu da się bez nich funkcjonować.

BTW - do korekty laserowej wada musi być ustalona - to znaczy, że się nie
zmienia co najmniej przez 2 lata.

J.

www.kontestacja.com

Re: Pulsy Sterydowe - ratunek czy wyniszczenie organizmu ?
Na pszejedzenie sok z mniszka i mięta
Chirurgiczna operacja bez badania