Lato

11. Data: 2004-06-22 21:12:43

Temat: Re: Lato
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rolins" <rolins[NOSPAM]@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cba66e$dre$1@news.onet.pl...
> To i tak jest połowa ceny zachodnich konkurentow tej klasy... ale w
> porownaniu do ceny duzo mniej skomplikowanego wozka aktywnego np PANTHERY
> chyba niezla cena.

W zasadzie to masz racje jeżeli rękawice do maratonów na wózkach kosztują
około 700 zł
Apik

12. Data: 2004-06-22 22:24:03

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> A ja dodatkowy wentylator do mojego PC :)
> Apik

I kobiety na ulicach krócej się noszą, i niekiedy jest na co popatrzeć :)

PS. Ot męskie spostrzeżenie :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

13. Data: 2004-06-23 06:19:36

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2004 12:24 AM,na grupę dyskusyjną Jacek Kruszniewski
(3.187357E-295maill%) napisał(a):
> Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> PS. Ot męskie spostrzeżenie :P
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Witam

No wiedziałem że J.K poruszy temat spódniczek :) ale fakt jest na co
popatrzeć ;-) oczywiście jest jeden najładniejszy( kazdy facet ma rózny
ten mumer 1 ) ale miejsce od 4 w góre też niczego sobie ;-)

14. Data: 2004-06-23 06:56:05

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:cbabmi$4ep$1@nemesis.news.tpi.pl...
ciach

> I kobiety na ulicach krócej się noszą, i niekiedy jest na co popatrzeć :)
>
> PS. Ot męskie spostrzeżenie :P

I czasami dostać zeza szczególnie na światłach w mieście
Apik

15. Data: 2004-06-23 07:08:06

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2004 8:56 AM,na grupę dyskusyjną Apik (1.425974E-290maill%)
napisał(a):

> I czasami dostać zeza szczególnie na światłach w mieście
> Apik

Witam
Dlatego nie mam samochodu :) i zeza :)

--
Piotr M:)<=>pmbb(at)poczta.onet.pl
Jest ci smutno .... napisz list miłosny .... Tobie poprawi to humor a

16. Data: 2004-06-23 07:21:24

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Dlatego nie mam samochodu :) i zeza :)

Ja też nie mam samochodu ale zeza prawie mam :) wystarczy że moja kobieta
przegalopuje przez chałupe :)
Apik

17. Data: 2004-06-23 07:24:41

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2004 9:21 AM,na grupę dyskusyjną Apik (1.901672E-291maill%)
napisał(a):

> Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Ja też nie mam samochodu ale zeza prawie mam :) wystarczy że moja kobieta
> przegalopuje przez chałupe :)
> Apik

Witam
Fakt i skupić sie człowiek nie może nad sniadniem ze nie wspomne o
bardzo ważnej lekturze działu sportowego w ulubionej gazecie :).... ale
ja to dostaje raczej skretu szyi :)

--
Piotr
Dowcip jest po to żeby bawić nie ranić

18. Data: 2004-06-23 07:35:38

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Fakt i skupić sie człowiek nie może nad sniadniem ze nie wspomne o
> bardzo ważnej lekturze działu sportowego w ulubionej gazecie :).... ale
> ja to dostaje raczej skretu szyi :)

I co jeszcze dostajecie?????
Ciekawska Dorota

19. Data: 2004-06-23 07:51:04

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Fakt i skupić sie człowiek nie może nad sniadniem ze nie wspomne o
> bardzo ważnej lekturze działu sportowego w ulubionej gazecie :).... ale

hihi moja szyja to już ma ustaloną pozycję na tą okoliczność :)
Apik

20. Data: 2004-06-23 07:54:51

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> I co jeszcze dostajecie?????
> Ciekawska Dorota
to zależy od "układu gwiazd" no dziś np zostałem obdarzony tekstem typu:
Misiu bo cie postrzyknie
Hihi ja jestem za postrzyknięciem boo poterm moja pani powinna przeprowadzic
kampanię antypostrzyknięciową
Apik

test
Kto ma JD JENDIGITAL 5200z3.