Lato

51. Data: 2004-06-24 19:46:23

Temat: Re: Lato
Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sama, z łasiczkami, które podgryzaja pięty.

52. Data: 2004-06-25 05:10:11

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2004 6:20 PM,Na pl.soc.inwalidzi Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A w malinowym chruśniaku co to było ??
> Leśmian to już nie klasyka ? :-D

Witam

Faktycznie klasyka i to najlepszego gatunku :) a co sie w tych malinach
działo ... to niech sobie młodzież przeczyta :) ( bo coś mi się wydaje
że młodzież poniżej wieku popborowego czyta te grupę )

I w ten sposób spełniliśmy wspólnymi siłami postulat edukacyjnej misji
mediów :-) mnie to belfrostwo amatorstwo to juz w krew widac weszło ;-)

Co do piwaka Jacku odpowiedz w okolicach wtorku cierpliwości :)

--
Piotr
Traktuj Każdego napotkanego człowieka tak jak sam chciałbyś być traktowany

53. Data: 2004-06-25 05:15:14

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2004 9:02 PM,Na pl.soc.inwalidzi edycja napisał(a):

> Rany, pierwszy raz od tygodnia uśmiechnęłam się :-) Jesteście czarodziejami?
> Chyba tak. Moja historia się skończyła, a... dostrzegam jakieś zagubione
> kartki.
> Uwielbiam Lesmiana. Zaraz po studiach zaczęłam pisać doktorat: "Inny jako

Witam

Czarodziejami może.... szukałem w szafie peleryna gdzieś się zapodziała
... a zapomniłem czarodziejstwo rozśmieszactwo to ja uprawiam po
cywilnemu i kiedyś w mundurze ZHP :) Uśmiechaj się częśćiej warto ...

a i jeszcze jedno na doktorat z Leśmiana nigdy nie jest za póżno ja na
twoim miejscu bym się zastanowił :)

--
Piotr
www.pmbb.webpark.pl taka stronka bliskiej mi osoby :-)

54. Data: 2004-06-25 05:17:51

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2004 9:46 PM,Na pl.soc.inwalidzi edycja napisał(a):

> sama, z łasiczkami, które podgryzaja pięty.

Witam

Dama z łasiczką znaczy .... pięknie ech ... ten sławny uśmiech ...
Tylko że o ile pamiętam to owa dama raczej w krzakach nie była
sportretowana

55. Data: 2004-06-25 05:54:56

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2004 9:32 PM,Miło mi że do mnie napisałeś(łaś)Apik:
> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:cbeuk7$q4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> ciach

Witam

Apik nie narzekaj ja to jak coś przeskrobie to w ogrodzie u mej lubej
śliczna wilczurka jest .... niestety nie mam tak dobrych osiągów na
setkę i w biegach przez płotki żeby zwiać :-D. Jeszcze nie użyła ale jak
mawiał Henryk VTII ścinająć głowę 6 żonie " Kobieta zmienną jest " :-D

56. Data: 2004-06-25 08:10:08

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ciach

> [...]
> śliczna wilczurka jest .... niestety nie mam tak dobrych osiągów na
> setkę i w biegach przez płotki żeby zwiać :-D.
Oj tak amo jak ja
Apik

57. Data: 2004-06-25 09:24:55

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:cbeuk7$q4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> >
> ciach

> Nioo czytuje grupy min tą też

Hyhy

To pozdrowienia dla ładniejszej polówki Apika !!!

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

58. Data: 2004-06-25 09:27:01

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihi

> jest jeszcze tłuczek i tasak a o patelni niev wspomne więc wole wałek

Zaaneksuj kuchnię !!!
Zajmij ją całą :-D

> Albo brak brak sily przebicia :)

No albo i to :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

59. Data: 2004-06-25 09:29:47

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działo ... to niech sobie młodzież przeczyta :) ( bo coś mi się wydaje
> że młodzież poniżej wieku popborowego czyta te grupę )

No tak :-D

> I w ten sposób spełniliśmy wspólnymi siłami postulat edukacyjnej misji
> mediów :-) mnie to belfrostwo amatorstwo to juz w krew widac weszło ;-)

No poptrz - żarty, żartami i podnieśliśmy poziom edukacji :P

> Co do piwaka Jacku odpowiedz w okolicach wtorku cierpliwości :)

Tylko 30 czerwiec to jest zamknięcie listy !!!!

PS. Już stoi program, chętnych zapraszam do oglądania !!!
http://www.proinfo.pl/ustron2004/program.php

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

60. Data: 2004-06-25 09:34:12

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Rany, pierwszy raz od tygodnia uśmiechnęłam się :-) Jesteście
czarodziejami?

My czarodziejmi - nie - to nie możliwe :D

> Uwielbiam Lesmiana. Zaraz po studiach zaczęłam pisać doktorat: "Inny jako
> kobieta w słowach Lesmiana". Oczywiście stchórzyłam, jak zawsze: "nie dam
> rady".

To teraz - powiedz tak - ja dam radę - wbrew światu i innym okolicznościom
!!!

> dziękuję Wam i... przepraszam wszystkich, których zaniedbałam. dajcie mi
> jeszcze jedną szansę. Proszę.

Pisz, pisz więcej, tutaj jest wielka potrzeba dusz !!!
Dusz, które wniosą światło na tę zgnuśniałą grupę ;-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--

test