Łatwo,szybko i smacznie.........

1. Data: 2001-06-19 10:42:22

Temat: Łatwo,szybko i smacznie.........
Od: "Yaro" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie :-), jak zrobić coś szybko, łatwo i smacznie, kiedy się przychodzi z
pracy zmęczony i kiszki marsza grają.
W takich chwilach wolałbym się walnąć spać, ale przeciez trzeba coś zjeść,
najlepiej coś ciepłego :-).

Co radzicie ?

Pozdrówka

yaro

1. Data: 2001-06-19 11:25:02

Temat: Re: Łatwo,szybko i smacznie.........
Od: "Yaro" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tradycyjne kanapki :) ja ostatnio szaleje za maslem orzechowym i dzemen
:)

Właśnie, właśnie, kiedyś miałem okazję spróbowac prawdziwego masła
orzechowego ze Stanów i powiem ze było pyszne.
NIestety nigdzie w Polsce nie widziałem prawidziwego masła takowego tylko
jakies czekoladowe shity :-(((.

Pozdrówka

Yaro

1. Data: 2001-06-19 11:28:02

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro wrote:

> [...]
> pracy zmęczony i kiszki marsza grają.
> W takich chwilach wolałbym się walnąć spać, ale przeciez trzeba coś zjeść,

placki bananowe (niedawno podawalam i ostatnio - m.in. z braku czasu
wlasnie - nalogowo sie nimi zywie ;), salatka z pomidorow (dla
ambitniejszych/mniej zmeczonych z drobniutko posiekana cebulka) albo
tradycyjne kanapki :) ja ostatnio szaleje za maslem orzechowym i dzemen :)

pozdr.
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-06-19 11:42:50

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro wrote:

> [...]
> orzechowego ze Stanów i powiem ze było pyszne.
> NIestety nigdzie w Polsce nie widziałem prawidziwego masła takowego tylko

moje maslo to po prostu zmielone przeszki. ie wiem czy tam jakas sol
jeszcze jest czy nie... wlasnie mi sie wczoraj skonczylo i nie moge
sprawdzic na sloiczku. no i takie mozna nabyc z latwoscia. i zrobic tez :)
a jakie jest "prawdziwe ze stanow"? zawsze sie zastanawialam czy takie
jakim ja sie opycham.

pat

1. Data: 2001-06-19 11:46:30

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro <j...@b...gnet.pl> wrote in message

> Hmm, ja tam nigdzie nie widziłem masła orzechowego. Bo te Sznikersy i
> Nutelle to badziew niestety :-(.

Jest takie maslo orzechowe z wiewiorka na etykietce. Jest bez dodatkow
czekoladowych. Kiedys mialam tez takie w wiekszym sloiku, chyba 0,75 l, ale
zuelnie nie pamietam jakiej firmy sa to masla. W kazdym razie bez problemu
mozna je dostac, moze nie w kazdym sklepie, ale w wiekszosci. A w
supermarketach to juz na pewno. Mieszkam w Katowicach.
Asia

1. Data: 2001-06-19 11:47:10

Od: "Yaro" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-19 12:02:29

Temat: Re: ?atwo,szybko i smacznie.........
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sprawdzic na sloiczku. no i takie mozna nabyc z latwoscia. i zrobic tez :)
>a jakie jest "prawdziwe ze stanow"? zawsze sie zastanawialam czy takie

wlasnie, wlasnie..

moja szwagierka robi(la) sama maslo orzechowe - jakby tak
popatrzec na skladniki na sliku to tu zadnych cudow nie ma -
orzechy, sol morska, olej palmowy (akurat , znaczy, taki mieli
pod reka)

Moja szwagierka bierze orzechy ziemne (arachidy, fistaszki etc) -
wyciaga je ze skorup i lusek, kladzie na blache i siup do
piekarnika na jakis czas (nie upiec ani nie wysuszyc, ale blizej
tego drugiego, wiec piekarnik na minimum). Potem wrzuca to do
duzego mlynks do kawy (nie uzywanego), dodaje odrobine oleju
(naprawde nie musi byc palmowy!!), troche soli (na prawde nie
musi byc morska...) i masakruje orzechy. Mozna dluzej - wtedy
bedzie gladkie, mozna krocej - bedzie chrupiace. Jak kto lubi
trocinki, to zostawia orzechy z luskach i miele wszystko razem.
Jadlam. tak dobre jak sklepowe!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 12:06:17

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna je dostac, moze nie w kazdym sklepie, ale w wiekszosci. A w
> supermarketach to juz na pewno. Mieszkam w Katowicach.

A mozna, mozna. Jak kto lubi. Bo moim zdaniem to paskudztwo jest...

Jader

1. Data: 2001-06-19 12:06:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A mozna, mozna. Jak kto lubi. Bo moim zdaniem to paskudztwo jest...
>
> Jader

Samo pewnie i jest paskudztwo (no jest, jest...), ale samego sie
przecie nie je!

Krysia

P.S. Wrzuce przepis na miesko po zachodnioafrykansku osobno -
jesli kupiles maslo orzech. i nie lubisz, jest to metoda, zeby
zuzyc
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 12:08:43

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie :-), jak zrobić coś szybko, łatwo i smacznie, kiedy się przychodzi
> pracy zmęczony i kiszki marsza grają.

Przebojem ostatniego miesiaca jest dla mnie zupa pomidorowa, ktora podala to
chyba Rena. Jest gotowa w 10 minut i bardzo smaczna.
Na tluszczu podsmazam zabek czosnku i pol cebuli, dodaje do tego pokrojonego
pomidora a po chwili szklanke bulionu lub wody. Przyprawiam sola pieprzem
moze byc bazylia. Do miseczki kromka chleba w kawalkach i zalewam go zupka.
nie wiem czy takie cos ci podchodzi i czy sie tym najesz.... :-)
Asia

Poulet Marengo-dlugie
szampan inaczej
swieże zioła na balkonie