Lawa grill

1. Data: 2001-02-22 06:52:06

Temat: Re: Lawa grill
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>zamiast gotowac na kuchni, smazymy cos na grillu.

To prawda,ja tez tak robie.Latem mimo klimatyzacji nie chce sie stac przy
kuchni albo jeszcze gorzej przy rozgrzanym piekarniku.Takze czesto robimy miesa
czy ryby na grillu bo mam lekkiego zajoba na punkcie zapachow kuchennych
snujacych sie po calym domu (co innego ciasta boski zapach).Mamy taki grill
gazowy z kuchenka, takze i w garnku gotowac mozna na zewnatrz jak sie chce.Jak
idziemy na plaze czy gdzies to czasem taszczymy grill na wegiel ale to
strasznie duzo zachodu z tym a ogniska i tak nie zastapi-chlip-musze sobie
sprawic taki grill walizeczke o ktorym Aniu pisalas w ktoryms poscie,albo
szukac miejsca na ognisko bo to jest najfajniejsze.

1. Data: 2001-02-22 10:39:59

Temat: Re: Nie ma jak imprezka przy malutkim grilli węglowym... [Było: Re: Lawa grill]
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> Przez całą noc można siedzieć przy grillu tak jak
> przy ognisku.

Ojj tak - to je ono
A sezon na grilla nadciąga wielkimi kroczami - wczoraj w 3city była
burza - taka prawdziwa z piorunami i grzmotami.
A dziś dla odmiany pada śnieg :(

> Jeszcze pomyślałam o
> świeżo przypieczonym na grillu boczuszku - tak na chrupiąco... i banany z
> grilla na deser... można tez jabłka upiec... i chlebek przypiekać... I nawet
> ziemniaki zrobić pieczone

I jeszcze - jak kto lubi - mozna cebulkę letko rozkroić na krzyż,
wcisnąć deko masła i ciut osolić
Po półgodzinie na grillu - paluchy lizać (szczególnie jako dodatek do
kiełbachy albo scierweńka)

sadyl

1. Data: 2001-02-22 13:14:47

Temat: Odp: Nie ma jak imprezka...
Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

>...świeżo przypieczonym na grillu boczuszku - tak na chrupiąco... i banany
> grilla na deser... można tez jabłka upiec... i chlebek przypiekać... I
nawet
> ziemniaki zrobić pieczone, ...

Skończcie z tym bo pośliniłem klawiaturę, a to sprzęt służbowy, a i koledzy
dziwnie sie patrzą...

--
Pooh - bardziej żółty niż zielony

1. Data: 2001-02-22 15:14:45

Temat: Re: Nie ma jak imprezka...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> napisał w wiadomości
> nawet
>
> Skończcie z tym bo pośliniłem klawiaturę, a to sprzęt służbowy, a i
koledzy
> dziwnie sie patrzą...

Oj chyba nie skończę, bo dawno nic mnie tak dobrze nie ubawiło jak ten Twój
post... ;-)))))))))))
Dziękuję!!!!! ;-)))))))))
Jesteś uroczy!!!! ;-)))))))))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-22 20:19:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Derejski <a...@v...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:gMSk6.1309$O...@w...videotron.net...
[...]
> I to jet to co lubie.... a taki dym i plomien z grilla to mi
> wisz co ...... :-)))))
;-))) Tobie? Wszystko jasne.
Pozdrawiam Jerzy
PS
Przyganiał kocioł garnkowi a obadwa osmalone.

1. Data: 2001-02-22 20:32:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
> To prawda,ja tez tak robie.
A to ciekawostka, smażyć tzn. poddawać produkt działaniu wysokiej
temperatury przez utrzymywanie go w roztopionym tłuszczu = na patelni;
na grillu tylko się piecze potrawy!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-02-23 01:42:45

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
> [...]
> Pozdrawiam Jerzy
> PS
> Przyganiał kocioł garnkowi a obadwa osmalone.

Prosze Pana co ja z Panem mam....... :-))))
Zupelnie nie tak odczytales moj post......
Moja wina, bo chyba nie umiem precyzowac tego co mysle,
moja wina bo nie chcialo mi sie tego sprostowac ale nie moja to wina,
ze nie umiesz pan czytac w moich myslach :- ))))
Nie chce zebys tak przezywal to co napisalam bo lapnelam byle co
bez sensu zupelnie.
Za to Ty mi nawtykales i za co ????? :-))))
A teraz ide na paczka do znajomych. Wy juz dawno strawiliscie swoje
a znajomy dzwonil, ze paczki jeszcze wyrastaja.
No to co, zjem paczusia za Twoje zdrowko i niech bedzie zgoda co ???
pozdrawiam Ania :-))))

1. Data: 2001-02-23 20:32:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Derejski <a...@v...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aejl6.1409$t...@w...videotron.net...
> Prosze Pana co ja z Panem mam....... :-))))
> Zupelnie nie tak odczytales moj post......
Miałem podobne jak ty teraz odczucia poprzednio;

> Za to Ty mi nawtykales i za co ????? :-))))
Aniu, nic ci nie "nawtykałem", naprawdę.
Tylko znowu nie reaguj nerwowo bo ja piszę po dobroci, najlepiej na takie
"dwuznaczne" posty nie odpowiadaj a jeśli już to pamiętaj, że z ;-)))

> A teraz ide na paczka do znajomych. Wy juz dawno strawiliscie swoje
> a znajomy dzwonil, ze paczki jeszcze wyrastaja.
> No to co, zjem paczusia za Twoje zdrowko i niech bedzie zgoda co ???
Oczywiście, że tak. Ja w sumie jestem bardzo spolegliwy ale "zadziorny"
[Taki się "urodziłem", że widzę "coś" gdzie inni nie widzą nic.] bo lubię
język polski. Odzwierciedla on naszą naturę. Tak naprawdę fantazję to mają
Francuzi, i w kuchni i w alkowie. Daleko nam do nich.
pozdr. Jerzy
PS
A zajrzałaś chociaż do limeryków naszej noblistki? Polecam. Pyszna zabawa.
PS'
Mam dziwne wrażenie, że Cię [raczej twoją Super mamę] znam z PL. Mieszkasz
w Montrealu? A może to tylko zbieg okoliczności?

1. Data: 2001-02-24 21:50:59

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wcisnąć deko masła i ciut osolić
> Po półgodzinie na grillu - paluchy lizać (szczególnie jako dodatek do

A pomidory z fetą i bazylią zawjiane w folię i czosnek w całości... oj niech
już będzie ciepło
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-24 22:54:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> A pomidory z fetą i bazylią zawjiane w folię i czosnek w całości... oj
niech
> już będzie ciepło

Pomidory z fetą na gorąco?
Jakoś to dziwnie brzmi...
Możesz jaśniej opisać?
Chociaż pomarzyć będzie można...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Cieciorka
kielki
Zapraszam na "Gotowanie to sztuka!" - aktualizacja
Co to bylo?
Wolowina itd