Lawenda

11. Data: 2003-02-07 17:26:31

Temat: Re: Lawenda
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b20j8l$c0r$1@atlantis.news.tpi.pl Marzena
<m...@i...com.pl> napisał(a):

> czy odrzucasz takze odmiany
> roslin, ktore rosna juz w okreslonej formie, np. kuli lub stozka?

Hejka, chyba kulę łatwiej odrzucić jak stożek. Przecież jest taka
sportowa konkurencja - pchnięcie kulą ;-)
Pozdrawiam śniegowo Ja...cki

12. Data: 2003-02-07 17:34:22

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b20ocv$1h0$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Ale co do uprawy głęboko w Lubelskiem to mam wątpliwości - chyba że
> znajdziesz bardzo, bardzo ciepłu kącik, o okrywaniu zimowym nie
> zapominając.

Hejka. Nie ma się co lękać o przezimowanie lawendy we wschodniej Polsce.
U mnie trwa już trzecią zimę bez najmniejszego okrycia. A co, powinna
wymarznąć? ;-)
Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

13. Data: 2003-02-07 17:57:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marzena" <m...@i...com.pl> wrote in message

> z czystej ciekawosci zapytam sie tylko, czy odrzucasz takze odmiany roslin,
> ktore rosna juz w okreslonej formie, np. kuli lub stozka?

Nie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-02-07 18:00:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Lawenda, która w ogóle nie jest cięta, ogałaca się paru latach od dołu i
> jeszcze potem zasycha. Przynajmniej w Polsce. (Podobnie jest u wrzosów.)

Czegos nie rozumiem. Skad te wrzosowiska w lasach polskich?
Lesnicy tna? :-)

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2003-02-07 18:37:43

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lesnicy tna? :-)

Tego wykluczyć nie można. W końcu nikt ich dokładnie nie kontroluje. Jednak
w większości lasów wrzosy rozkładaja się na boki i ukorzeniają. W ten sposób
sprawiają wrażenie zawsze zazielenionych. Jednak przy dokładnym spotkaniu
oko w oko goliznę da się wyłuskać z całokształtu.

--
Rafał Wolski

16. Data: 2003-02-07 19:11:14

Temat: Odp: Lawenda
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b20h9b$lr1$...@a...news.tpi.pl...
I nadal nie wiem czy ta lawenda ma lawendowy zapach :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2003-02-07 19:14:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2107h$elv$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> dyskusyjnych napisał:b20h9b$lr1$...@a...news.tpi.pl...
> I nadal nie wiem czy ta lawenda ma lawendowy zapach :-))

Jasne, że ma lawedowy zapach, ale nie roznosi się po całym ogrodzie.
Kaśka

18. Data: 2003-02-07 19:32:47

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marzena schrieb:

> upss!
> zapomnialam jeszcze napisac jak przycinac - najlepiej starac sie nadawac
> krzewikom forme polkuli, w czasie kwitnienia pieknie wygladaja.
> przycinamy o polowe lub nawet 3/4, jak kto woli, zeszloroczne przyrosty.
> mm
Marzena komplement,Twoja rada jest super.Na wiosne zabieram sie do
roboty.Pozdrawiam Zdzichu Kmito

19. Data: 2003-02-07 19:49:11

Temat: Re: Odp: Lawenda
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski schrieb:

> Użytkownik zdzislaw kmito <3...@t...de> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@t...de...
> Ja przepraszam, ze sie wcinam, ale chcialbym sie dowiedziec czy ta lawenda o
> której mówicie ma lawendowy zapach, i czy moze u mnie rosnac bez zadnych
> specjalnych zabiegów aby lawendowy zapach miala (na estetyce mi tu akurat
> nie zalezy).
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
Czesc Janusz
Jak masz roze w ogrodzie to dobrze,aby rosla Lawenda,wtedy mszyce nie
atakuja roz.A przycinac trzeba.Marzena ma racje.
Pozdrowienia Zdzichu Kmito

20. Data: 2003-02-07 20:03:13

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marzena schrieb:

> [...]
> z czystej ciekawosci zapytam sie tylko, czy odrzucasz takze odmiany roslin,
> ktore rosna juz w okreslonej formie, np. kuli lub stozka?
Pani Marzeno,
Forma kuli i stozka dominuje w ogrodach franzuskich iangielskich.
Odpowiada bardzo.Najlepiej do formowania nadaje sie Taksus iBukszpan.
Nalezy pamietac o odpowiednim nawozeniu.Takie formowane krzewy posiadam.
Pozdrawiam Zdzich Kmito

Re: Odp: Oblodzenie
Re: Odp: Callicarpa
Re: Re: zielono w mieście