Leczenie hemoroidow - ktora metoda lepsza, mniej bolesna?

1. Data: 2003-10-22 17:00:14

Temat: Leczenie hemoroidow - ktora metoda lepsza, mniej bolesna?
Od: "Kamil K." <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Z tego co wiem to poza najlepsza (ale droga) metoda Longo - jest jeszcze
wymrazanie hemoroidow i koagulacja za pomoca lasera.

Ktora metoda (z tych dwoch) jest skuteczniejsza? Ktora jest bardziej
bolesna? Czy mozliwe sa nawroty?

pozdrawiam

kamil k.

2. Data: 2003-10-22 21:20:13

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kamil K." napisał:
> [...]
> Ktora metoda (z tych dwoch) jest skuteczniejsza? Ktora jest bardziej
> bolesna? Czy mozliwe sa nawroty?

Wybór metody najczęściej dokonuje się w zależności od stopnia zaawansowania
choroby.

Chyba najbardziej popularną metodą usuwania zwyrodniałych, pojedynczych
guzków krwawniczych, jest zakładanie pierścieni gumowych (z wymrażaniem).
Jest to metoda mało inwazyjna. Po zabiegu, na własnych nogach chory idzie do
domu.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

3. Data: 2003-10-23 08:45:08

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn6sat$5bk$1@news.onet.pl...

> [...]
> Jest to metoda mało inwazyjna. Po zabiegu, na własnych nogach chory idzie

...i za pol roku wraca ponownie

4. Data: 2003-10-23 10:31:57

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pestifer" napisał:
>
> ...i za pol roku wraca ponownie

Tylko wtedy, gdy ktoś ogranicza leczenie tylko do usunięcia uszkodzonych
hemoroidów.

Zwyrodniałe guzki krwawnicze, już się nie "naprawią". Nie ma innego wyjścia
i trzeba je usunąć. Jednak taki zabieg nie leczy przyczyny ich powstania.
Równolegle trzeba szukać tej przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie. Zaś
przede wszystkim należy pozbyć się chronicznych zaparć - jeśli występują.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

5. Data: 2003-10-23 13:26:35

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn8ang$5b0$1@news.onet.pl...

> [...]
> przede wszystkim należy pozbyć się chronicznych zaparć - jeśli występują.

swiete slowa, tylko, ze motoda ktora przytoczyles nie usuwa guzkow
krwawniczych a ledwie ich szczytowy fragment stad szybkie nawroty
zdecydowanie lepsze efekty daje klasyczna operacja Milligana-Morgana,
niestety gojenie jest dluzsze a i dolegliwosci pooperacyjne dokuczliwsze;
coz, cos za cos

6. Data: 2003-10-23 14:46:52

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pestifer" napisał:
> [...]

Święte słowa ;-). Każda z metod - mniej czy bardziej inwazyjna - ma swoje
zalety i wady. Którą z nich wybrać, to chyba głównie zależy od stanu
zaawansowania choroby.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

jak oceniacie czaszki-imitacje?