Leczenie kanałowe zębów

11. Data: 2003-03-20 18:18:26

Temat: Re: Leczenie kanałowe zębów
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Mar 2003 11:05:27 +0100, "Piotr ne"

>Pojęcie "leczenie" jest tu nieco przesadzone, bo jeśli coś jest martwe,
>to raczej nie ożyje, a tym bardziej nie zostanie uzdrowione (przez to
>leczenie).
>
>Po zatruciu zęba trzeba usunąć "martwe wnętrze" - miazgę. Jakimś
>narzędziem, które mieści się w kanale i pozwala go oczyścić.

Slyszalem tez o leczeniu bez trucia. Dentysta po prostu
sprawdza, czy zab bedzie bolal przez najblizsze 2 tygodnie.
Jesli nie, to po 2 tygodniach decyduje sie na plmbe bez trucia.

Teraz moje pytanie? Czy takie zeby sa bezpieczne dla
organizmu? Zarowno te opisane wczesniej jak i te opisane
przeze mnie.

Tzn. czy przy operacjach roznego kalibru
a) operacji usuwania wyrostka
b) operacji wszczepiania bypassow

trzeba taki zeby przed operacja usunac?

12. Data: 2003-03-20 22:06:22

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiunia" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
| Witam pięknie wszystkich w przedwiosenny dzień i mam pytanie. Czy
| ktoś mi może wyjaśnić na czym polega leczenie kanałowe zębów i czy jest to
| bolesne. W tej chwili mam zatruty ząb i nic mnie już nie boli, ale czeka
| mnie jeszcze jedna wizyta u dentysty i nie wiem czego się spodziewać?
| Pozdrawiam. Gosia

zobacz na www.dentonet.pl - leczenie kanalowe bedzie w dziale 'endodoncja'

Adam

Pastylki do ssania.
wspomaganie leczenia
scierpnnięty palec
Streptococcus B-hemolityczny grupa B, czy moze ktos mi napisac wiecej o tym ?
Pęcherzyki na rękach