Leczenie krótkowzroczności?

1. Data: 2003-08-12 19:18:48

Temat: Leczenie krótkowzroczności?
Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy ktoś z was spotkał sie z leczeniem krótkowzrocznosci szkłami dodatnimi,
słyszlem że okulisci czasami takie przepisuja na te wade. Czy ma to jakieś
medyczne uzasadnienie?

2. Data: 2003-08-12 19:28:31

Temat: Re: Leczenie krótkowzroczności?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> CZy ktoś z was spotkał sie z leczeniem krótkowzrocznosci szkłami
dodatnimi,
> słyszlem że okulisci czasami takie przepisuja na te wade. Czy ma to jakieś
> medyczne uzasadnienie?

Dawniej - (stara szkola) - nakazywala do blizy zapisywac dzieciom
krotkowzrocznym szkla plusowe - teraz sie tego juz nie stosuje, ze wzgledu
na brak wynikow leczenia ( tak od 10 lat? ). Oczywiscie sa jeszcze okulisci,
ktorzy to stosuja - nie jest to uznawane za blad w sztuce, ale efektow nie
przynosi.

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-08-12 20:21:12

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dodatnimi,
> słyszlem że okulisci czasami takie przepisuja na te wade. Czy ma to jakieś

Ja jak zaloze na chwile okulary mamy do czytania a potem je zdejme to widze
bardzo daleko dosyc ostro. W okularach widze nieostro wiec do chodzenia
takich bym nie ubieral bo moglbym sie potknac albo cos sobie zrobic. Pozatym
w nich glupio obraz sie przesuwa jak krece glowa co wogole zniecheca mnie do
okularow przy chodzeniu. W minusach obraz tez sie przesuwa przy kreceniu ale
troche inaczej.

4. Data: 2003-08-12 20:24:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
do
> okularow przy chodzeniu. W minusach obraz tez sie przesuwa przy kreceniu

Jaj Ty wogole chodzisz, jak Ci sie obraz przesuwa?
Masz wogole jakas wade wzroku?

casus

5. Data: 2003-08-12 20:36:06

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaj Ty wogole chodzisz, jak Ci sie obraz przesuwa?
> Masz wogole jakas wade wzroku?

-1D astygmatyzm. Obraz przesuwa mi sie nienaturalnie jak krece glowa w
okularach a patrze w jeden punkt.
W dzien nie korzystam z okularow bo widze szczegoly dobrze nawet ze ~100m
numery tablic rejestracyjnych.

6. Data: 2003-08-13 08:42:33

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -1D astygmatyzm. Obraz przesuwa mi sie nienaturalnie jak krece glowa w
> okularach a patrze w jeden punkt.
> W dzien nie korzystam z okularow bo widze szczegoly dobrze nawet ze ~100m
> numery tablic rejestracyjnych.

To typowy objaw u osob, ktore maja wade astygmatyczna a nie nosza okularow
na stale. Obys pozniej nie zalowal. Tylko nie pytaj mnie dlaczego.

casus

7. Data: 2003-08-13 09:24:01

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To typowy objaw u osob, ktore maja wade astygmatyczna a nie nosza okularow
> na stale. Obys pozniej nie zalowal. Tylko nie pytaj mnie dlaczego.

w okularach mam silne powidoki co mnie troche meczy

8. Data: 2003-08-14 09:35:44

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w okularach mam silne powidoki co mnie troche meczy

Musisz sie stopniowo przyzwyczaic

casus

czy doppler tetnic szyjnych i mozgowych...
środek do znieczuleń miejscowych
Warszawa - szukam dobrego neurologa
badanie oka
Regulon