Legalne oprogramowanie w gabinetach - problem??

1. Data: 2001-02-19 23:57:28

Temat: Legalne oprogramowanie w gabinetach - problem??
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
Pewnie niektorzy grupowicze slyszeli o nalocie Policji na Dolnoslaka Kase
Chorych. Miedzy innymi pojawil sie tam ciekawy problem piractwa w Sluzbie
Zdrowia... Jak myslicie czy moze sprawdzic sie scenariusz kontroli gabinetow
lekarskich (oczywiscie prywatnych) pod wzgledem "czystosci" oprogramowania?
Lukasz
l...@p...pl

2. Data: 2001-03-18 15:03:01

Temat: Re: Legalne oprogramowanie w gabinetach - problem??
Od: "Mundkowski" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
A do czego ten program???
Powiedz czego potrzebujesz, a sam napiszę Ci bazę danych czy coś innego i bę
dzie wszystko jak najbardziej
legalne :) .

pozdrawiam serdecznie

Mundi

Użytkownik Lukasz <l...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:96sanl$ov2$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-03-19 14:19:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Zdrowia... Jak myslicie czy moze sprawdzic sie scenariusz kontroli gabinet

He, he - tylko piractwa? Przeciez oni prowadzili "dzialalnosc gospodarcza"
na sprzecie komputerowym kasy chorych nie zwiazana ze statutowa
dzialalnoscia kasy chorych (chyba, ze kopiowanie na sprzedaz pronografii
twardej zaliczyc do jakiegos profilatkycznego programu realizowanego
przez kase chora)

A moze tak zadzwonic do dolnoslaskiej kasy chorych i przedstawic sie,
"dzien dobry jestem kierownikiem sex shopu i chcialbym zapytac czy
macie Panstwo w ofercie ......"

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-03-19 23:03:06

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...
> [...]
>
> A moze tak zadzwonic do dolnoslaskiej kasy chorych i przedstawic sie,
> "dzien dobry jestem kierownikiem sex shopu i chcialbym zapytac czy

Ostatnio doszlismy do wniosku z kolega, ze informatycy w DKCh najzwyczajniej
zle zarabiaja... musza sobie chlo[paki po godzinach dorobic... nie? Przeciez
za jedyne 6tys zl miesiecznie nie da sie wyzyc...
Lukasz
l...@p...pl

Egzamin wstepny?
Lymphadenopathia
Ostrzeżenie dla lekarzy
Etyczne, czy nie etyczne?
tabletki antykoncepcyjne - jeden dzien za wczesnie