Lęk wysokości (długie)

21. Data: 2009-03-21 01:28:38

Temat: Re: Lęk wysokości (długie)
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Może to hypsofobia - lęk przed upadkiem w przepaść?

Nie, raczej lęk wysokości. Jakieś 10 lat temu zasuwała w klapkach
japonkach na Śnieżkę przy silnym wietrze i gradzie, jeździła na łyżwach,
na rowerze. Teraz dostała napadu lęku przy zejściu z małej górki i szła
naokoło, żeby z tej górki nie zejść, bo bała się, że się poślizgnie.
Normalnie paranoja! Jakby szła ze mną albo z kimś to by normalnie zeszła z
tej górki.
Z malutkich schodków schodziła trzymając się poręczy.
Lekarka jej zapisała Afobam (powiedziała, że ma jej starczyć te 30
tabletek na 2 miesiące). Wczoraj wieczorem wzięła pierwszego proszka.
Dzisiaj wychodziła coś załatwiać i po zakupy. Jak przyszła do domu to
sobie uprzytomniła, że po schodkach przy domu chyba sfrunęła, nie
stanowiły żadnego problemu i barierki się nawet nie trzymała :D

--
animka

22. Data: 2009-03-21 01:33:44

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> [...]
> A wiesz co to rasizm? Nie, nie odnosi się to tylko do koloru skóry,
> ale też do pozostałych "walorów" fizycznych.
> Nie wiem jak Twoi, ale moi przodkowie już dawno zeszli z drzewa i nie
> kręci mnie mięśniak. Raczej to, co ma na wyższym poziomie niż mięśnie.
> Bo dzisiaj lepszy jest ten, który zarobi na tę osobę wieszającą
> firanki, by swój czas poświęcić rodzinie i dalszemu rozwojowi swego
> intelektu.
> Ech, a życie płata figle i wcale nie jest powiedziane, że nie
> zakochasz się w bezmięśniaku.
> Ta krowa co dużo ryczy, mało mleka daje - chyba znasz to?

Wiesz, może ona myśli, że jeszcze za mundurem panny sznurem! Może ogląda
się lub zakochala w jakimś żołnierzyku i żołnierzyki są jej idolami?

--
animka

23. Data: 2009-03-21 07:40:50

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> "Najwyższy czas" to raczej nie jest literatura naukowa, a wycieczki
> osobiste sposobem na dyskusję.

> Uff :D
> Ja na drabinę wlezę, tylko muszę mieć ścianę do podparcie w razie
> czego :)

Ja tez lubię drabiny i widok ziemi z oddali, różne konstrukcje na które
można wleźć zazwyczaj odwiedzam.

Seco

24. Data: 2009-03-21 09:45:23

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 02:33, animka wrote:
> [...]
> Wiesz, może ona myśli, że jeszcze za mundurem panny sznurem! Może ogląda
> się lub zakochala w jakimś żołnierzyku i żołnierzyki są jej idolami?

Ja nie wiem co ona myśli, ale objawiła się jako rasistka na podstawie
tego, co napisała.
I nie zamierzam domniemywać, jakie jest jej życie i jakie ma plany.
Wybacz.

--
Pozdrawiam :)
JM

25. Data: 2009-03-21 10:02:20

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 02:28, animka wrote:
> [...]
> japonkach na Śnieżkę przy silnym wietrze i gradzie, jeździła na łyżwach,
> na rowerze. Teraz dostała napadu lęku przy zejściu z małej górki i szła

Hmm... W tych pseudonaukowych audycjach Tv przedstawiano leczenie
fobii poprzez oswajanie się z danym obiektem w trakcie spotkań z
psychologiem. Dlatego wywnioskowałam, że główną przyczyną tych fobii,
jest brak odpowiedniej socjalizacji w czasie dorastania.
A Ty przedstawiasz przypadek, gdzie osoba dostaje lęku w warunkach,
które wcześniej akceptowała i w których dobrze się czuła.
Wiem, że przy niektórych chorobach serca występują "nieuzasadnione" (w
cudzysłowie, bo nieuzasadnione dla osób zdrowych, ale dla chorych
będące ciężkim przeżyciem) stany lękowe, niezależne od dotychczasowych
doświadczeń życiowych.

> [...]
> sobie uprzytomniła, że po schodkach przy domu chyba sfrunęła, nie
> stanowiły żadnego problemu i barierki się nawet nie trzymała :D

Powszechnie nie zdajemy sobie sprawy z naszej wewnętrznej chemii i jak
wpływa na nasze zachowanie. Szczęście, że w tym przypadku trafiono w
wspomożenie naturalnej biochemii. Ale trzeba mieć świadomość, że nie
zawsze to się udaje.

26. Data: 2009-03-21 10:03:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak tlenu (zmęczenie) ?
:)

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

27. Data: 2009-03-21 20:08:21

Od: Joanna <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> "Najwyższy czas" to raczej nie jest literatura naukowa

Powinno być: "Najwyższy Czas"

Nie wypowiadaj się, kiedy nawet pisać porawnie nie potrafisz.

Do szkoły tylko "chodziło się"? Nic w głowie nie zostało?

Joanna

28. Data: 2009-03-21 20:31:47

Od: Joanna <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Czyli dajesz do zrozumienia, że faceci z takimi przypadłościami są z
> klucza gorsi?!
Ależ oczywiście że są gorsi. Czy zastanawiało Cię, jakimi
przypadłościami genetycznymi może być obarczone potomstwo takiego ojca?

> A wiesz co to rasizm? Nie, nie odnosi się to tylko do koloru skóry,
> ale też do pozostałych "walorów" fizycznych.
Ależ jaki to rasiz - rasizm to przecież: "ideologia oraz wypływające z
niej zachowania przyjmujące założenie wyższości niektórych ras ludzi nad
innymi" On - ten dososły mężczyzna z lękami przedszkolnego dziecka, to
przecież ta sama rasa - wszyscy jesteśmy tacy sami ;)

> Nie wiem jak Twoi, ale moi przodkowie już dawno zeszli z drzewa i nie
> kręci mnie mięśniak. Raczej to, co ma na wyższym poziomie niż mięśnie.
Mam udokumentowaną historię rodziny od XVII wieku. A Ty?

> Bo dzisiaj lepszy jest ten, który zarobi na tę osobę wieszającą
> firanki, by swój czas poświęcić rodzinie i dalszemu rozwojowi swego
> intelektu.
Ale jak napisałam w wcześniej, czy nie uważasz, że dzieci nie będą miały
jakichś przypadłości psychicznych? Teraz to są schody, później mogą być
pająki, muchy, czyta łyżeczka, wejście do pociągu albo nisko
przelatujące odrzutowce, wysoko fruwające motykle....

> Ech, a życie płata figle i wcale nie jest powiedziane, że nie
> zakochasz się w bezmięśniaku.

Tylko zanim zacznie się wypisywać ble-ble, należy uruchomić tzw. szare
komórki - o ile się je oczywiście jeszcze ma.

Ten tzw. troll - albo raczej "trollica" , chciał/chciała zapewne tylko
pokazać, jak proste jest pozbycie się takich lęków - są od wieków znane
metody pozbycia się ich bez wizyty u tzw. "doktora" i faszerowania się
jakimiś prochami typu "amofoby, "prozacki" lub też innymi paskudztwami.
I nie ma powodu obrzucać go/jej różnymi inwektywami.

Joanna

29. Data: 2009-03-21 20:40:44

Od: Joanna <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> To ja nie wiedziałem, że to troll, od niedawna ponownie zerkam na grupę :-)

Jaki tam troll - toż to hrabia Dracula!!! Poza tym, w przeszłości
pożerał małe dzieci. Nie wiedziałeś tego?

Gdzież podział się dawny poziom tej listy???

P.S.
Jak nazywają się tacy, którzy odpowiadają trollom?

Joanna

30. Data: 2009-03-21 23:00:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" napisał:

> Powinno być: "Najwyższy Czas"

A co to zmienia w kwesti merytoryki? Nic.

> Nie wypowiadaj się, kiedy nawet pisać porawnie nie potrafisz.

Co to, desant nawiedzonej kawalerii powietrznej czy rycerstwa
niepokalanej?

--
Pozdrawiam - Aicha

Stłuczone kolano
waznosc skierowania na angio rezonans ?
Jakiej witaminy brakuje....?
Wizyta laryngologa w domu
allergic bronchopulmonary mycoses - jaka polska nazwa