Leki na Kurzajki i Brodawki

1. Data: 2003-02-19 19:30:49

Temat: Leki na Kurzajki i Brodawki
Od: "PHUenter" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadamy 8 receptur latwe do zrobienia i leczenia Kurzajki i Brodawki,leki
sa skuteczne i sprawdzone
Na CD-Romie Cena z wysylka 25,00 zl.

Kontakt:
Ryszard Gankiewicz
tel/fax.074 855 77 45
E-mail:g...@p...onet.pl
www.republika.pl/gankiew

1. Data: 2003-02-19 19:46:06

Temat: Re: Leki na Kurzajki i Brodawki
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PHUenter" <o...@x...wp.pl> wrote in message
> Posiadamy 8 receptur latwe do zrobienia i leczenia Kurzajki i
Brodawki,leki
> sa skuteczne i sprawdzone
> Na CD-Romie Cena z wysylka 25,00 zl.

Jak to? Jeszcze ich nie zgłosiłeś do Urzędu Patentowego?????????
Też mam jedną receptę, za darmo - złapać czarną kurę przy pełni księżyca i
potrzeć kurzajkę trzecim piórkiem od ogona.
Gratuluję pomysłu na szybki zarobek, ale czy Ty naprawdę myślisz, że ludzie
pognają płacić Ci za przysłowiowego "kota w worku"? Zresztą nie wiem -
idiotów nie sieją, więc..... Powodzenia.
Anka

1. Data: 2003-02-19 20:22:24

Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ma Pan również sprzedaży dot. wykwitów wapiennych na ścianach ?!
Pozdrufka

PS. NTG

1. Data: 2003-02-20 11:03:34

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pognają płacić Ci za przysłowiowego "kota w worku"? Zresztą nie wiem -
> idiotów nie sieją, więc..... Powodzenia.

mam jeszcze lepszy ZA DARMO

1. potrzec zlota obraczka
2. obsikac

mozna stosowac lacznie ;-)

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-02-20 11:21:49

Od: "sobriety" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy na to niemici lek Verumal,polecam

1. Data: 2003-02-20 15:02:59

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Posiadamy 8 receptur latwe do zrobienia i leczenia Kurzajki i
Brodawki,leki
> sa skuteczne i sprawdzone
> Na CD-Romie Cena z wysylka 25,00 zl.

Ja pamiętam jak pozbywał sie kurzajek Tomek Soyer. Trzeba było mieć
zdechłego kota, cmentarz w pobliżu i trzeba znać zaklęcie. A teraz proszę:
czary na CD.
-mirka

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

Co z sufitem???
szafy do zabudowy,sypialnia a materialy?
Re: deski barlineckie-ogrzewanie
Szklarnia in USSR
Sprzedam mieszkanie 3-pokojowe w Poznaniu - dobra lokalizacja