Leki za 1 złoty??

1. Data: 2002-08-22 09:48:16

Temat: Leki za 1 złoty??
Od: "Wojtek K." <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Wczoraj media podały, że jest tuż lista leków, które pacjent będzie mógł
kupić za złotówkę. Czy ktoś wie skąd można ją ściągnąć??

--
Wojtek K.
GG: 1202949

2. Data: 2002-08-23 21:21:52

Temat: Re: Leki za 1 złoty??
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek K." <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
>
> Wczoraj media podały, że jest tuż lista leków, które pacjent będzie
mógł
> kupić za złotówkę. Czy ktoś wie skąd można ją ściągnąć??

ale chyba nie 'pacjent' tlyko 'pacjent-emeryt/rencista' ??

Adam

3. Data: 2002-08-23 21:34:06

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mógł
>
> ale chyba nie 'pacjent' tlyko 'pacjent-emeryt/rencista' ??

Czyli wszyscy :o))
Pamietam obrazek z dziecinstwa - jak przychodzila do nas
sasiadka - lekarka.
Z bloczkiem recept. Wypisywala na siebie co kto chcial.
Lekarze mieli wtedy leki bezplatnie...

Deja vu?....

pz

4. Data: 2002-08-24 12:25:13

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pezet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sasiadka - lekarka.
> Z bloczkiem recept. Wypisywala na siebie co kto chcial.

oj, nie tylko lekarze, takze wojsko, milicja, straz pozarna, zbowid, i kupka
innych 'zasluzonych', dzieki czemu moje kochane farmaceutki rodzinne moga
teraz spokojnie odpowiadac na zaczepki starych komuchow, ktorzy wspominaja
te piekne czasy, kiedy to leki byly za darmoche: "no widzi pan, bral pan na
kredyt i teraz trzeba ten kredyt splacac..."
ale wracajac do tematu, leki dla emerytow i rencistow mialy byc za zlotowke,
ale oczywiscie minister w swoich krasomowczych zapedach oczywiscie nie
dolaczyl szczegolow... beda, owszem , te leki ktore kosztuja 1-5 pln, czyli
'najtansze polskie odpowiedniki'. ale oczywsice plota poszla w narod i
wrocila olbrzymem... dla wszystkich, za darmo... skad my to znamy...
a tu zaraz sie okaze ze nie w krakowie, ale w warszawie, nie wolgi, a
rowery, i nie rozdaja, tylko kradna... jeszcze slowa calej prawdy z ust
zlotoustego ministra NIE sluszalem. tylko polprawdy i manipulowanie
statystykami, wzglednie zrzucanie winy na dwu nieslusznych (bo nie 'na bazie
i po linii') dyrektorow wiadomych kas chorych (z ostatniej chwili - juz nie
sa dyrektorami... - ale teraz nie bedzie na kogo zwalac...)

Adam

Akwizytorzy.
IVAX Pharma Poland
CEFAKLORUM- CEK 500