Lekki stopien niepelnosprawnosci

1. Data: 2006-11-16 19:47:39

Temat: Lekki stopien niepelnosprawnosci
Od: "MB" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedawno otrzymalem orzeczenie o stopniu niepelnosprawnosci i przyznano mi
lekki stopien. Czy ktos wie co mi w zwiazku z tym przysluguje? Gdzie tego
szukac?

Pozdrawiam
MB

2. Data: 2006-11-17 15:47:28

Temat: Re: Lekki stopien niepelnosprawnosci
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MB" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekki stopien. Czy ktos wie co mi w zwiazku z tym przysluguje? Gdzie tego
Niestety z powodu lekkiego stopnia niepełnosprawności prawie nic nie
przysługuje, ale zapraszam do lektury poradnika, o którym była mowa kilka
wątków wyżej tj. "Twoje Prawa" - link:
http://www.spes.org.pl/?module=tresc&id=163
Jest też seria Poznaj swoje prawa, gdzie można znaleźć zeszyt "Podstawowe
uprawnienia i ulgi" - http://pomocspoleczna.ngo.pl/x/1924, po prawej stronie
są rozdziały książeczki np. Ulgi w PKS i PKP, Ulgi telekomunikacyjne itp...

Na konkretną odpowiedź tu na grupie, raczej nie ma szans, ponieważ musiałbyś
określić z jakiej dziedziny potrzebujesz tych informacji. W zakresie
zatrudnienia, otrzymania świadczeń z pomocy społecznej a może dofinansowania
z PFRON-u? Jeśli skonkretyzujesz, co chciałbyś wiedzieć, być może otrzymasz
satysfakcjonującą odpowiedź.

Jeanne

Promocja w PlusGSM dla niepełnosprawnych wzrokowo
Przewóz ON a leasing
Refundacja sprzętu - ogromne wyłudzenia z NFZ
terapia zajeciowa
Refundacja na opatrunki