Lekkie bóle żołądka i stan podgorączkowy

1. Data: 2007-02-10 17:36:46

Temat: Lekkie bóle żołądka i stan podgorączkowy
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od paru dni dokucza mi taki delikatny ból żołądka, temperature mam na
poziomie 36,9 staram się jeść potrawy lekkostrawne. Dodam że jakies 20
dni temu zakończyłem leczenie antybiotykowe, czy to może mieć jeszcze
jakiś wpływ? Brałem 3 różne serie antybiotyków. Dodatkowo czuje się
troche rozbity i mięśnie bolą ale już minimalnie.

--
Krzysiek82
GG:1299459