Lekkie nadcisnienie

1. Data: 2005-01-28 12:56:43

Temat: Lekkie nadcisnienie
Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam 22 lata i od jakiegos czasu podwyzszone cisnienie krwi.Cisnienie
mierze codziennie i srednio ma ono wartosc 145/70.Bylem u kardiologa ale
ten powiedzial ze nie jest to jakies wielkie nadcisnienie i niema sensu
go leczyc bo napewno po jakims czasie jego wartosci spadna.Mowiac krotko
mnie zbyl i w ogole rozmowa z nim nie zalezala do
przyjemnych(Kardiolog w przychodni na ulicy : Na Uboczu)I tu pytanie
.Czy powinienem isc do innego kardiologa i zaczac leczenie, czy nie
robic nic tak jak radzil "olewczy" kardiolog.
Pozdro

2. Data: 2005-01-29 17:40:47

Temat: Re: Lekkie nadcisnienie
Od: "Zbyszek S" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malak" <m...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> .Czy powinienem isc do innego kardiologa i zaczac leczenie, czy nie
> robic nic tak jak radzil "olewczy" kardiolog.
=
Nie jestem lekarzem , ale też od lat choruje na nadciśnienie .
Uważam , ze takiego lekarza należy natychmiast wylać z pracy
na zbitą mordę .
U mnie podobnie się zaczęło . Lekarz olewał podwyższone ciśnienie
i ciągły ból głowy . Po kilku latach dostałem zawału serca .
Radzę pójść do innego lekarza .
Zbyszek

3. Data: 2005-02-06 02:55:51

Od: theDake <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Jan 2005 18:40:47 +0100, "Zbyszek S"
<z...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Malak" <m...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości
>===================================================
==
> [...]
>U mnie podobnie się zaczęło . Lekarz olewał podwyższone ciśnienie
>i ciągły ból głowy . Po kilku latach dostałem zawału serca .

Panie Zbyszku, ale czy Pan mial wtedy 22 lata? (i ile Pan mial lat
jak wystapil u Pana zawal ? )

4. Data: 2005-02-06 02:59:00

Od: theDake <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 06 Feb 2005 03:55:51 +0100, theDake <n...@n...pl> wrote:

>Panie Zbyszku, ale czy Pan mial wtedy 22 lata? (i ile Pan mial lat
>jak wystapil u Pana zawal ? )

jeszcze mam pytanie, a jak inne czynnki ryzyka?
cholesterol - (ldl, hdl, trojg.) ???
palenie tytoniu ???

5. Data: 2005-04-13 15:45:49

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
Al Ujazdowskie 20
Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

=

6. Data: 2005-04-13 20:23:17

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Istvan" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
> gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
> Al Ujazdowskie 20
> Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

kolejna reklama?? juz 3 raz to samo czytam :>

--
Magda

Watroba
Pozytywny wynik ciążowy przy braniu pigułek
skierowanie-rozszyfrowan ie
Cholesterol
chory pęcherz?