Łękotka

1. Data: 2003-02-03 23:09:36

Temat: Łękotka
Od: "MARDRAs" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Ostatnio miewałem dolegliwości kolana. Lekarz powiedział, że to może być
"Łękotka". Chciałem się dowiedziec z czym to się je i czy da się to wyleczyć
? Czy można po takiej "kontuzji" powrócić do uprawiania sportu (kickboxing,
taekwondo, thaiboxing )??

pozdrawiam

MARDRAs

2. Data: 2003-02-04 14:54:41

Temat: Re: Łękotka
Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b1msr4$gdv$1@absinth.dialog.net.pl>, m...@g...pl
napisał(a)...
> [...]
> ? Czy można po takiej "kontuzji" powrócić do uprawiania sportu (kickboxing,

Samo stwierdzenie "łąkotka" może znaczyć wszystko - jeśli dalej masz
jakieś dolegliwości bólowe lub ograniczenie ruchomości w stawie, albo
obawiasz się zwyczajnie o swoje kolana warto udać się do ortopedy (zbada
dokładnie twoje kolano, zleci wykonanie rtg, może dodatkowo USG, albo
jeśli będzie możliwość nawet rezonans, żeby uniknąć artroskopii :-) -
ale o tym zadecyduje już twój ortopeda :-)
Przez internet nie można zbadać kolana - podstawą tego badania jest
przecież obmacywanie :-)

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

3. Data: 2003-02-06 19:47:59

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lakotka
"moze byc" nie zalatwia sprawy, musisz dokonczyc diadnostyke, najlepiej
zaczac od usg
jesli rzeczywiscie bedzie uszkodzona lakotka tzreba ja usunac, mozna to
zrobic artroskopowo
po rehabilitacji mozna powrocic do cwiczen

Wzory kwasów...
Potrzebny Gammalon !!!
Małopłytkowość krwi
grzybica pochwy