Lenistwo

1. Data: 2000-02-27 10:18:59

Temat: Lenistwo
Od: "Marek Kuzmicki" <m...@l...um.bielawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie sklada, ze w tym roku mam mature - sami przyznacie, ze to juz
calkiem blisko.
Moj problem polega na tym, ze nie moge zmusic sie do nauki. Niedlugo probna,
a ja sie jeszcze prawie nic nie uczylem. Z zazdroscia patrze jak inni sie
ucza a pozniej swieca wiedza.
Tak dla informacji to nie jestem uczniem slabym - srednia 3.9. Problem w
tym, ze gdybym sie choc troche uczyl mailbym lepsze oceny. Poza tym przeraza
mnie wizja w ktorej nie zdaje matury.
Mam tez straszne wyrzuty sumienia przez to ze sie nieucze.
Wyglada to mniejwiecej tak:
Za tydzien sprawdzian - spoko - jeszcze duzo czasu
W tym miejscu tydzien olewania i liczenia na ostatni dzien.
W koncu nastaje dzien przed sprawdzianem - wiem, ze jak sie nie naucze to
dostane slaba ocene, ale co z tego jak to do mnie nie dochodzi, bo mam
lenia?
W koncu nastaje rano, kiedy wstaje i ide do szkoly - wtedy modle sie, zeby
sprawdzian zostal przelozony - wmawiam sobie, ze wtedy napewno juz sie
naucze - jakos sie zmusze. Ale nic z tego. Nawet jak zostaje przelozony to
schemat sie powtarza.

Co mam robic? Jak z tym walczyc? Czy ja jestem normalny?
Pomozcie mi pelaseeee!
Na razie nie potrafie sie uczyc dluzej niz 30 min. Nawet jak sie przemoge to
zabieranie do nauki zabiera mi strasznie duzo czasu. A co bedzie na
studiach?

Pozdrawiam maturzystow
Marek

1. Data: 2000-02-28 17:30:40

Temat: Re: Lenistwo
Od: "Marek Kuzmicki" <m...@l...um.bielawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim, ktorzy odpisali na ten post. Czasami naprawde proste
slowa potrafia podniesc na duchu.

Pozdrawiam
Marek

śmiesznie...