Lenistwo czasem popłaca ;-)

1. Data: 2004-03-22 10:34:09

Temat: Lenistwo czasem popłaca ;-)
Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku posadziłam trochę cebulek, m.in. krokusy, z których kwitły
tylko 2.
Ponieważ nie miałam czasu coś z nimi zrobić (czyt. wykopać, przesadzić), to
przezimowały sobie w starym miejscu i zrobiły mi piękny prezent na urodziny:
http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/krokusy2004/index
.html

Pozdrawiam wciąż wietrznie
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

2. Data: 2004-03-22 13:16:38

Temat: Re: Lenistwo czasem popłaca ;-)
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne, gratuluję! Swoja drogą chyba cąły film wycykałas :-))

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

--
Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ - strona pl.rec.ogrody

3. Data: 2004-03-22 13:20:13

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał

http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/krokusy2004/index
.html

> Pozdrawiam wciąż wietrznie
> --
> Blanka Zych
Na jednym z Twoich zdjęć wypatrzyłam cytrynka. U mnie w te ostatnie ciepłe
dni tez obudzilo się mnóstwo motyli:)
Gabi

4. Data: 2004-03-22 14:04:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> wrote in message
> [...]
> http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/krokusy2004/index
.html

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-03-22 19:34:20

Temat: Re: Lenistwo czasem popłaca ;-) - zbiorczo ;)
Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał...
> "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> wrote in message
.html

> Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Dziękuję ślicznie wszystkim za życzenia ;-)))

A na zdjęcia filmu całego nie wypstrykałam, bo jestem szczęśliwą posiadaczką
cyfrówki (odpornej nawet na kąpiel w bobofrucie ;-)))
Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła się pochwalić większymi
dokonaniami
ogrodowymi ;-)

Pozdrawiam serdecznie

6. Data: 2004-03-22 19:44:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> writes:

> Ponieważ nie miałam czasu coś z nimi zrobić (czyt. wykopać,
> przesadzić), to przezimowały sobie w starym miejscu i zrobiły mi
> piękny prezent na urodziny:

Blanka, choć spóźnione, to szczere: wszystkiego dobrego :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zawodowa Łowiczanka z Ustrzyk
Wyjaśniała: ,,Ten pasiak? Cóż, gust, szyk...

No i zaczyna sie - zakladam trawnik
do bambusiarzy...
Chwale sie i pytam o buka:-)
Dlugosc korzeni.