Lewacka ruja i porubstwo!

31. Data: 2019-01-27 20:44:37

Temat: Re: Lewacka ruja i porubstwo!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 20:35, Kviat wrote:

> Normalni ludzie rozumieją. Niczym nie różnicie się od isis, czy innych
> fanatycznych odłamów religijnych. Cele i metody macie dokładnie takie same.

Gupiś!

// bez urazy, mowie to z troską.

32. Data: 2019-01-27 21:57:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Dzieki temu, że Chrobry wprowadził mieczem katolicyzm, skończyły sie w
> Polsce interesy takich kreatór jak Ibrachim ben Jakub i może z tego powodu
> teraz takie aj, waj?

Cieszę się, że rozumiesz że katolicyzm to nie jest jakaś tam tolerancyjna
religia tylko jest to ugrupowanie polityczne walczące mieczami o strefy
wpływów tak jak dziś ISIS walczy o swój kalifat - każde nowe miasto się
liczy.

> // Nie rozumiesz znaczenia Wypraw Krzyżowych, tych średniowiecznych i tych
> dzisiejszych.

Zapewne mi wyjaśnisz że to był objaw TOLERANCJI katolicyzmu :-)

33. Data: 2019-01-27 22:18:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 21:57, Pszemol wrote:
> [...]
> liczy.

> Zapewne mi wyjaśnisz że to był objaw TOLERANCJI katolicyzmu :-)

Dokładnie tak!

// skąd wiedziałes?

34. Data: 2019-01-28 02:48:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak!
>
> // skąd wiedziałes?

No cóż, nie od dziś skończone bzdety bez ładu i składu tu wypisujesz.
Nie trudno zgadnąć że następny tekst też będzie patentowaną bzdurą.

35. Data: 2019-01-29 01:06:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 13:28:57 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Kartki dzieł Sienkiewicza ani słowniki cię nigdy nie widziały, to i
> kompromitujesz się co rusz - prostaczku.
> https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/ruja-i-porubstwo;6
67.html

Z tej samej tatarskiej stajni, no może z młodszego pokolenia pochodzi:
https://pl.wiktionary.org/wiki/chuj,_dupa_i_kamieni_
kupa

36. Data: 2019-02-04 20:21:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 18:46, Ilona pisze:
> [...]
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> ale, że coś konkretnego chciałeś przez to powiedziec?

ze chuj z twoja tolerancja katolicka, ktorej nie ma

--
gazebo

37. Data: 2019-02-04 22:45:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 20:21, gazebo wrote:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> ze chuj z twoja tolerancja katolicka, ktorej nie ma

właśnie nadciąga ta prawdziwa tolerancja:

https://youtu.be/6zoXwWQo8bk?t=723

38. Data: 2019-02-05 16:29:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/02/2019 o 21:45, Ilona pisze:
> [...]
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> właśnie nadciąga ta prawdziwa tolerancja:

to o mrowkach pustynnych? bo nie mam ochoty na katolickiego wirusa

--
gazebo

39. Data: 2019-02-05 20:31:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 16:29, gazebo wrote:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> to o mrowkach pustynnych? bo nie mam ochoty na katolickiego wirusa

Ta, to powinno być wstępnie przetestowane na mrówkach pustynnych albo,
przynajmiej na szczurach.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Calhouna

40. Data: 2019-02-08 15:37:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/02/2019 o 19:31, Ilona pisze:
> [...]
b0QV02hhr4

> Ta, to powinno być wstępnie przetestowane na mrówkach pustynnych albo,
otwieranie lodowki wg mnie

--
gazebo

Sonda :-)