Lewackie mito(anty)logie.

1. Data: 2022-11-27 22:27:41

Temat: Lewackie mito(anty)logie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Niedługo zabraknie ludziom wody! Oszczędzaj wodę!"

Wody jest na świecie wciąż tyle samo, czyli nie ubywa.
Wody nie musimy oszczędzać, wystarczy przestać ją permanentnie
zanieczyszczać.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-11-28 21:28:55

Temat: Re: Lewackie mito(anty)logie.
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 27.11.2022 22:27, XL wrote:
> ,,Niedługo zabraknie ludziom wody! Oszczędzaj wodę!"
>
> Wody jest na świecie wciąż tyle samo, czyli nie ubywa.
> Wody nie musimy oszczędzać, wystarczy przestać ją permanentnie
> zanieczyszczać.

Jakim cymbałem trzeba być, żeby to twierdzenie brać dosłownie...
wszystko opada, ja pierdolę.

--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-11-28 22:33:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Jakim cymbałem trzeba być, żeby to twierdzenie brać dosłownie...
> wszystko opada, ja pierdolę.

No dokładnie - lewacja to cymbalicja.

4. Data: 2022-11-29 13:53:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2022 o 22:27, XL pisze:
> ,,Niedługo zabraknie ludziom wody! Oszczędzaj wodę!"
>
> Wody jest na świecie wciąż tyle samo, czyli nie ubywa.
> Wody nie musimy oszczędzać, wystarczy przestać ją permanentnie
> zanieczyszczać.

"Twój umysł potrafi operować tylko na dosłownościach. To tragiczne."

--
Ewa

5. Data: 2022-11-29 18:25:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> "Twój umysł potrafi operować tylko na dosłownościach. To tragiczne."

Wręcz przeciwnie - doskonale zauważam, że tylko szary (i najlepiej
prawicowy) obywatel Ziemi, ma ,,oszczędzać wodę" (,,nie płucz naczyń przed
myciem w zmywarce!"), ma ,,zmniejszać ślad węglowy" nie paląc w piecu węglem
kamiennym i likwidując ulubiony kominek, ma w poświęceniu ,,dla planety" nie
latać osobistym samolotem i nie jeździć osobistym samochodem, podczas gdy
mnożąca się jak grzyby po deszczu byle domorosła celebrycja (piłkarz,
mniej lub bardziej wzięta aktorka, piosenkarz czy polityk lub inna obłudna
pseudoekodziałaczka-księżna-nuworyszka) mają to wszystko w czwórce,
wymieniając wodę w posiadanych mnogich basenach co kilka godzin, kupując
produkcyjnie H2Ożerne ciuchy, meble, megapaliwożerne samochody-monstra i
prywatne smoki-samoloty, itd.

To jest dopiero BRAK DOSŁOWNOŚCI! ?.
Ja, szara obywatelka Ziemi, właśnie MAM BYĆ bardzo-bardzo dosłowna w
kwestiach ,,eko", żeby wyżej wymienieni wpierdalacze ośmiorniczek i torebek
szanela i wypierdalacze smogu NIE MUSIELI się dosłownościami wcale
przejmować.

Tak więc Twoj cytat-przytyk akurat do TEJ tematyki pasuje jak wół do
karety. Musisz bardziej uważać i lepiej rozumieć, co przetwarzasz, bo
powyższy bezrefleksyjny automatyzm prowadzi Cię tylko ku ośmieszeniu.

6. Data: 2022-11-29 19:43:00

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 29.11.2022 18:25, XL wrote:

> [...]
> karety. Musisz bardziej uważać i lepiej rozumieć, co przetwarzasz, bo
> powyższy bezrefleksyjny automatyzm prowadzi Cię tylko ku ośmieszeniu.

Umyka ci dzidka w tym wszystkim malutki detal. Na imię mu SKALA. Te
wszystkie twoje koleżanki ze wszystkich kółek gospodyń wiejskich w
liczbie kilku miliardów wytwarzają więcej metanu jednym pierdnięciem
dziennie niż wszystkie prywatne samolociki (tak, one nie są smokami).

I tak ze wszystkim, z wodą, z węglem, itd.

Ponadto ta szara masa, prawicowa jak chcesz, potrafi poleźć do lasu i
wyjebać opony, butelki, plastik - bo taniej niż zapłacić za utylizację!
Taka nowa prawicowa tradycja bystrzaków z trzema klasami i zajebistym
"sprytem". A potem do kościółka, rąsie składać, w pierś się bić i
czarnemu posmarować, żeby załatwił zniżkę do kurwa nieba. Jebany motłoch.

--
pzdr
Roman

7. Data: 2022-11-29 20:06:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "sprytem". A potem do kościółka, rąsie składać, w pierś się bić i
> czarnemu posmarować, żeby załatwił zniżkę do kurwa nieba.

Lewacki debilu, ty o ,,skali" masz pojęcie, jak jednoocznie widząca kura o
perspektywie - JEDEN PORZĄDNY WULKAN podczas JEDNEJ ERUPCJI wydziela
więcej siarkowodoru i dwutlenku węgla oraz zanieczyszcza więcej wody
(opadowej i gruntowej), niż lewackie wzięte z sufitu ,,normy emisji" oraz
,,zanieczyszczenia wody i powietrza" przewidują.

> Jebany motłoch.

A ja Małgorzata.

8. Data: 2022-11-29 20:34:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2022 o 18:25, XL pisze:

> [...]
> kwestiach ,,eko", żeby wyżej wymienieni wpierdalacze ośmiorniczek i torebek
> szanela i wypierdalacze smogu NIE MUSIELI się dosłownościami wcale

Co ma piernik do wiatraka? Nawet jeśli, to słów o braku wody nie należy
rozumieć dosłownie. Każdy głupi rozumie, że chodzi o wodę pitną.

> Tak więc Twoj cytat-przytyk akurat do TEJ tematyki pasuje jak wół do
> karety. Musisz bardziej uważać i lepiej rozumieć, co przetwarzasz, bo
> powyższy bezrefleksyjny automatyzm prowadzi Cię tylko ku ośmieszeniu.

Mój przytyk jak najbardziej tu pasuje. A powyższe tłumaczenie się to jak
zwykle u Ciebie próba rozmydlenia tematu.

--
Ewa

9. Data: 2022-11-29 21:11:29

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 29.11.2022 20:06, XL wrote:

> [...]
> (opadowej i gruntowej), niż lewackie wzięte z sufitu ,,normy emisji" oraz
> ,,zanieczyszczenia wody i powietrza" przewidują.

Jesteś tak zabawnie głupia, że aż znajomym pokazałem co wiejska,
nieszkolona kura, pasiona w chlewiku na plebani, potrafi wykoncypować w
tej pustej łepetynie! :-)

Czytaj i podnoś poziom wśród gospodyń:

https://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-wulkany-e
mituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-czlowiek-58/

> A ja Małgorzata.

Nie, Ty jesteś puszysta Elka.

--
pzdr
Roman

10. Data: 2022-11-29 22:45:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czytaj i podnoś poziom wśród gospodyń:
>
> https://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-wulkany-e
mituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-czlowiek-58/

Tego typu lewackie ,,źródła mundrości" są skierowane do takich jak ty
lemingów, nie do mnie, więc POrozsyłaj je swoim POplecznikom.

> Nie, Ty jesteś puszysta Elka.

Mówiąc twoim kloacznym językiem (żebyś dobrze zrozumiał, bo innego jak
widać nie znasz):
Mam wyj...e na to, kim jestem dla Jebanego_motłochu i identycznie porusza
mnie odbiór mojej osoby przez każdego innego lewaka na twoim
przedjaskiniowym POziomie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Plan B na blackout.
Niemcy robią za Mikołaja ?
Gdzie te mikroby?