Lewactwo siedzi w kredytach...

1. Data: 2022-05-10 15:08:35

Temat: Lewactwo siedzi w kredytach...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... to niech się boi:
https://www.fakt.pl/pieniadze/czego-boja-sie-wyborcy
-opozycji-drogiej-zywnosci-i-wysokich-rat/8srgsmb

Człowiek MĄDRY liczy zawsze na siebie i nie zadłuża się, zwłaszcza w
niepewnych czasach.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-05-11 04:04:07

Temat: Re: Lewactwo siedzi w kredytach...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 10 maja 2022 o 15:09:23 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
-opozycji-drogiej-zywnosci-i-wysokich-rat/8srgsmb

> Człowiek MĄDRY liczy zawsze na siebie i nie zadłuża się, zwłaszcza w

Ja w długach nie siedzę, a sowieta na tej wojnie jak ty Iksi nie poparłem.
Macie nawet fajną propagandę, ale ona coś tam nie Buczy ( ? ???)
Wolna Rosja bez Putina!

3. Data: 2022-05-11 11:13:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Ja w długach nie siedzę, a sowieta na tej wojnie jak ty Iksi nie poparłem.
> Macie nawet fajną propagandę, ale ona coś tam nie Buczy ( ? ???)

Tylko idioci tacy jak Ty i dwoje innych tutaj odbierają moje wypowiedzi
jako ,,popieranie Rosji". Cały czas WYRAŹNIE potępiam Rosję I Putina,
wielokrotnie piszec, że Ukraina jako państwo niepodległe jest ewidentnie
Polsce potrzebna jako bufor (innych sympatii nie mam do niej, wolno mi, mam
konkretne powody). Ale ta grupka to pomija tylko po to, aby móc na mnie
szczekać. Ale jest tez inna, gorsza możliwość - że są to LEWACCY idioci -
dla takich NIE POPIERANIE lub NIEDOSTATECZNE POPIERANIE Ukrainy to
jednoznaczne POPIERANIE ROSJI.
Mam ubaw, ale i jestem przerażona ograniczonym widnokręgiem waszego
postrzegania sytuacji politycznej oraz przedszkolackim poziomem myślenia. Z
przedszkolakami się nie dyskutuje, przedszkolakom
daje się sznurek do trzymania w rączkach i prowadzi na spacer tam, gdzie
się chce - i was KTOŚ właśnie prowadzi: ORDYNARNA PROPAGANDA ROSYJSKA.
Paradoks? Wcale. To nie mnie zależy na tym, aby Ukraina się wykrwawiała w
przedłużającej się nierównej walce. Twoje opowieści o wspaniałej broni z
USA, dzieki której przegonieni zostaną Rosjanie ze swoją śmietnikową
maszynerią, świadczą o tym, że kompletnie niczego nie czaisz i nie wiesz,
bo nie potrafisz czytać między wierszami ,,wiadomości", filtrować papki
informacyjnej ani wnioskować ,,szerokopasmowo".
Wytłumaczę nieco.
Putin chce zająć CAŁĄ Ukrainę i dotrzeć do polskiej granicy. Mówi to już
otwarcie. I to zrobi, czy ty i ja tego chcemy, czy nie. Ukraina NIE MA
SZANS. Taka jest prawda, chociaż jw. WYRAŹNIE pisałam, jest Polsce bardzo
potrzebna jako wolne państwo buforowe.
Może to słaby bufor przed rakietami (na Ukrainę spadają rakiety o dystansie
ponad 400 km z dokładnością do metra, wysyłane z terenu Rosji), ale zawsze
to jakieś zajęcie dla Putina i czas dla Polski - póki Ukraina istnieje,
mamy czas, aby się przygotować. Jak przestanie istnieć, Rosja nakryje nas
kapeluszem - i zadne tam Niemcy, Francja ani USA w tej sytuacji palcem nie
ruszą. Nie miej złudzeń.
Przypis dla przedszkolaków: Nie, NIE popieram Putina. STWIERDZAM FAKTY.
Trzeźwa ocena sytuacji, nawet przerażająca, to przydatna umiejętność,
najbardziej cenny sposób na przetrwanie, cenniejszy niż najlepsza broń i
pakty. A wy sobie w przedszkolu WYOBRAŻAJCIE to, co wam się dyktuje.
Powodzenia.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-05-11 12:10:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 11:13, XL pisze:

> Tylko idioci tacy jak Ty i dwoje innych tutaj odbierają moje wypowiedzi
> jako ,,popieranie Rosji". Cały czas WYRAŹNIE potępiam Rosję I Putina

"Putin MA konkretne racje - i są to ROSYJSKIE racje, czyli myśli tak,
jak powinien myśleć przywódca każdego państwa: RACJAMI PAŃSTWA."

CO by XL 23.04.2022 19:48

--

Ewa

5. Data: 2022-05-11 13:03:42

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jednoznaczne POPIERANIE ROSJI.

> Przypis dla przedszkolaków: Nie, NIE popieram Putina. STWIERDZAM FAKTY.

Brednie antyszczepionkowe, to nie są fakty. To brednie rozsiewane przez
trolle fiutina.
Twój zachwyt jaki to fiutin wspaniały, bo działa w interesie swojego
narodu i państwa, niczym się nie różni od bredni faszystów, którzy mają
identyczną narrację, że Hitler działał w interesie swojego narodu i
państwa, ale mu nie wyszło bo lewactwo mu przeszkodziło.
Twoje negowanie popełnianych zbrodni przez fiutinowskich zwyrodnialców
(że niby nie wiadomo, bo przecież nie ma dowodów) jest żywcem wyjęte z
fiutinowskich propagandowych ścieków "informacyjnych".
Tak samo jak twoje pierdolenie, że niby nie popierasz fiutina, ale
Ukraińcy to czy tamo, to typowa zagrywka fiutinowskich płatnych trolli,
że niby są bezstronni. To celowe i z premedytacją pierdolenie, aby
oszukać co mniej inteligentnych.
Niby go nie popierasz, a zgadzasz się z nim w 100%. Jesteś rasistką,
homofobką, grozisz ludziom, że ich ogolisz na łyso i działasz w
organizacjach skrajnie nacjonalistycznych - wręcz faszystowskich.
Nawet twój ukochany papież usprawiedliwia popełniane zbrodnie urojonym
szczekaniem.

Piszesz jak fiutinowski troll, propagujesz przekaz fiutinowskich trolli
- jesteś fiutinowskim trollem.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

Słuszne WON ,,inżynierom i informatykom"!
Dziwny ten ukraiński prezydent.
Oblany krwią.
Azja już w pełnej krasie ?
Tatuś prezydenta RP ?