Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

11. Data: 2019-11-23 01:40:51

Temat: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiesz ze jak cos odsadzisz od czci i logiki to jest to tylko twoja zyczeniowa wiara

Nie. To tylko stwierdzenie faktu braku logiki u ciebie.
--
"nie bo nie" ;P
Logika dziecka ktore tupie nozka i sobie wmawia ze to ono jedyne

> ---
> Jak na razie to co opisales to strategia oburecznych lewusow,

Nie. To co robisz, to nieudolna próba zmieniania znaczenia pojęć.
--
Typowe dla lewusow widzenie u innych tego co im samym wprogramowano
jako jedynie sluszna linie propagandowa jedynie slusznej partii

12. Data: 2019-11-23 01:55:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie nam wybierac, nie nam decydowac, nam przyjmowac co daja.

Jak bezwolne baranki w rękach manipulatorów przebierających się w czarne
sukienki?
--
Wiec lepiej byc nie-ludzmi/wilkami sobie wzajemnie, ktore po pozagryzaniu
gardel sukienkowym i barankom POzagryzaja sie nawzajem z nawyku i rozpedu ;P

> Niech wybiera Bog-natura a my dobrze gospodarujmy zasobami bo ich wtedy wbrod...

Czyli możemy decydować (np. o gospodarowaniu zasobami), czy nie możemy?
Widzę, że nie możesz się zdecydować.
--
Decyduj za zyciem a nie za smiercia (o kimkolwiek mowa). I o mnie sie nie martw ;P

I wygląda na to, że ten twój bóg kiepsko wybrał tych, co gospodarują
zasobami...
--
mowisz o swiatowym lewactwie sponsorujacym nasze nieudaczne krajowe? ;P
pelna zgodnosc! ;D

13. Data: 2019-11-23 01:57:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ustosunkuje sie tylko do jednego
--
jak nie masz do czego to ustosunkowuj sie do-woli do czego tylko dusza sie rwie ;P

14. Data: 2019-11-23 18:25:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2019 o 01:40, m...@g...com pisze:
> [...]
wiara

> Nie. To tylko stwierdzenie faktu braku logiki u ciebie.

Napisałem przecież, dlaczego nie.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> [...]
> ze i chorzy maja prawo do zycia wiec i chore dzieci tez...oj bedzie bolalo! ;)

O czym ty bredzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2019-11-23 18:29:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2019 o 01:55, m...@g...com pisze:

> [...]
> gardel sukienkowym i barankom POzagryzaja sie nawzajem z nawyku i rozpedu ;P

Nie. Lepiej samodzielnie myśleć, zamiast dać się manipulować sukienkowym
oszustom.

> [...]
> --
> Decyduj za zyciem a nie za smiercia (o kimkolwiek mowa). I o mnie sie nie martw ;P

No to mogę decydować, czy nie mogę i ma wybierać jakiś bóg?
Nadal nie możesz się zdecydować.

> [...]
> zasobami...
> --
> mowisz o swiatowym lewactwie sponsorujacym nasze nieudaczne krajowe? ;P

Nie. Mówię o kiepskim wyborze twojego boga.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-11-23 23:52:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> "nie bo nie" ;P

Napisałem przecież, dlaczego nie.
Czego znowu nie zrozumiałeś?
--
Napisales co ci slina na klawiaure przyniosla czego zrozumiec nie potrafisz ;P

> [...]
> ze i chorzy maja prawo do zycia wiec i chore dzieci tez...oj bedzie bolalo! ;)

Jak widac o tym o czym zielonego POjecia nie masz wiec ci sie bredniami zdaje ;P

17. Data: 2019-11-24 00:04:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie. Lepiej samodzielnie myśleć, zamiast dać się manipulować sukienkowym
Samodzielne myslenie to iluzja glupcow i nic wiecej.
Dales sie PO prostu zmanipulowac/zaprogramowac innym oszustom ktorych uwazasz za
swoich wiec bezpiecznych.
Nie ufaj nikomu z ludzi wlacznie ze soba samym, zwlaszcza sobie samemu! Ludzie to
iluzjoroby. Wszyscy.
Zaufaj RZECZYWISTOSCI...

> [...]
> Decyduj za zyciem a nie za smiercia (o kimkolwiek mowa). I o mnie sie nie martw ;P

No to mogę decydować, czy nie mogę i ma wybierać jakiś bóg?
To ty sie nie mozesz zdecydowac i chcesz zebym zdecydowal za ciebie ;P

> [...]
> pelna zgodnosc! ;D

Nie. Mówię o kiepskim wyborze twojego boga.
a raczej o tym co sie tobie "czyims bogiem" zdaje ;P
Taki nie-bog istnieje tylko w twojej glowie, kiedy to zrozumiesz ciut ci sie rozjasni
;)
Napisz jakiego Boga moglbys uznac za Boga a sie okaze ze taki wlasnie Bog JEST!
;)))))

18. Data: 2019-11-24 14:40:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2019 o 00:04, m...@g...com pisze:

> Nie. Lepiej samodzielnie myśleć, zamiast dać się manipulować sukienkowym
> oszustom.
> --
> Samodzielne myslenie to iluzja glupcow i nic wiecej.

Bez sensu. Raz piszesz, że ludziom wolno samodzielnie decydować, a teraz
piszesz, że to iluzja głupców.
Przeżywasz jakiś dysonans poznawczy i dlatego się tak mieszasz.

> Dales sie PO prostu zmanipulowac/zaprogramowac innym oszustom ktorych uwazasz za
swoich wiec bezpiecznych.

To tak nie działa.

> Nie ufaj nikomu z ludzi wlacznie ze soba samym, zwlaszcza sobie samemu! Ludzie to
iluzjoroby. Wszyscy.
> Zaufaj RZECZYWISTOSCI...

Twojej? Czy sukienkowej?
Nie skorzystam. Wolę fakty i samodzielne myślenie :)

> No to mogę decydować, czy nie mogę i ma wybierać jakiś bóg?
> Nadal nie możesz się zdecydować.
> --
> To ty sie nie mozesz zdecydowac i chcesz zebym zdecydowal za ciebie ;P

Nie. Ty się nie możesz zdecydować, czy ludziom wolno decydować, czy nie
wolno. Bo raz piszesz, że mają decydować, a chwilę później, że nie decydują.

> Nie. Mówię o kiepskim wyborze twojego boga.
> ---
> a raczej o tym co sie tobie "czyims bogiem" zdaje ;P

Nie. Boga nie ma.
To ty masz jakieś wyobrażenie jakiegoś boga, a nie ja.

Ktoś gdzieś policzył, że bogów na świecie jest ok.5000
Ja nie wierzę w 5000 bogów, ty nie wierzysz w 4999 bogów. Mamy więcej
wspólnego ze sobą niż myślisz.

> Taki nie-bog istnieje tylko w twojej glowie, kiedy to zrozumiesz ciut ci sie
rozjasni ;)

Taki bóg istnieje tylko w twojej głowie.
Nie może w mojej głowie istnieć coś, co nie istnieje.
Znowu masz problem z logiką. Kiedy to zrozumiesz ciut ci się rozjaśni ;)

> Napisz jakiego Boga moglbys uznac za Boga a sie okaze ze taki wlasnie Bog JEST!
;)))))

Bez sensu. To jakiś bełkot :)
Właśnie udowodniłeś, że bóg jest wymysłem człowieka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-11-24 14:44:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2019 o 23:52, m...@g...com pisze:

> Napisałem przecież, dlaczego nie.
> Czego znowu nie zrozumiałeś?
> --
> Napisales co ci slina na klawiaure przyniosla czego zrozumiec nie potrafisz ;P

Nie wiem jak ty piszesz na klawiaturze (i po tym co napisałeś to tym
bardziej nie chcę wiedzieć), ale moja klawiatura jest sucha.

> O czym ty bredzisz?
> --
> Jak widac o tym o czym zielonego POjecia nie masz wiec ci sie bredniami zdaje ;P

To mi wytłumacz. Bo z tego, że piszesz brednie absolutnie nie wynika, że
piszesz o rzeczach o których masz pojęcie. A wręcz przeciwnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-11-24 14:44:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/11/2019 o 23:04, m...@g...com pisze:

> [...]
rozjasni ;)
> Napisz jakiego Boga moglbys uznac za Boga a sie okaze ze taki wlasnie Bog JEST!

zawsze to pisalem, My Krol Francji jestesmy Bogiem
--
gazebo

Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac