Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

31. Data: 2019-11-26 18:11:36

Temat: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2019 o 00:33, m...@g...com pisze:

> [...]
;)))))

> Bez sensu. To jakiś bełkot :)
> Właśnie udowodniłeś, że bóg jest wymysłem człowieka.
> --
> Wlasnie udowodniles ze cudze slowa rozumiesz tak jak POtrafisz czyli PO swojemu
> a to czego nie rozumiesz to POstrzegasz PO prostu jako niezrozumialy belkot.
> Chyba sie zgodzisz ze to prosty logiczny wniosek? ;)

Nie. To bełkot.

> Ludzie sobie wymyslili 5000 bozkow ktorych nie ma (POza ich wyobraznia).
> A nas wymyslil JEDYNY Bog ktory JEST

A który to ten jedyny? I dlaczego akurat ty o tym decydujesz, który jest
prawdziwy i że w ogóle jest?

> -POza naszym ludzkim wyobrazeniem.

Skoro jest poza wyobrażeniem, to są dwie możliwości:
1) nie ma go
2) jeżeli jest, to bladego pojęcia nie masz czego chce i bladego pojęcia
nie masz o bogu podczas pisania o bogu - wszystko co "wiesz" o bogu
musisz zwyczajnie zmyślić

(skąd wiadomo że jest dobry? skąd się wzięły przykazania, skoro nie
wiadomo czego chce? skąd wiadomo, że w ogóle istnieje, a nie że go sobie
ludzie wymyślili, skoro jest poza ludzkim wyobrażeniem?)

> To wlasnie znaczy slowo Transcendencja. NIEpoZNAWALNosc naszymi metodami.

Sugerujesz, że są jakieś inne, nie nasze, metody?
Są?

> ALE TEN JEDYNY BOG SIE OBJAWIA.

Tylko na oddziałach psychiatrycznych. W rzeczywistości nie odnotowano
ani jednego takiego objawienia.

> Bo CHCE BYC POZNANY.

Skąd wiesz, że chce, skoro jest poza ludzkim doświadczeniem? (Chyba
jesteś jesteś człowiekiem... czy nie?)
Jak poznałeś, że chce, skoro naszymi metodami jest niepoznawalny?

Oj... w co drugim zdaniu sam sobie zaprzeczasz i do tego twierdzisz, że
to jest logiczne :):)

> M.innymi w sercu czlowieka -ktore wszak sam stworzyl.

Skąd wiesz, że stworzył?
Przecież jest niepoznawalny ludzkimi metodami :):)

Ludzie wielokrotnie prześwietlali i kroili na plasterki ludzkie serce i
nikogo tam nie znaleźli.

> ZAPYTAJ SAMEGO SIEBIE JAKIEGO BOGA UZNALBYS ZA BOGA.

Żadnego. Bogów nie ma, po co mam wymyślać kolejnego?

> REALNEGO BOGA

:):):)
Nadal nie możesz się zdecydować :)

> a nie wymyslonego jak tych 5000 bozkow.
> TO CO ZOBACZYSZ W SWOIM SERCU OKAZE SIE BYTEM REALNYM

Jeśli zachoruję.

> Bo ten ISTNIEJACY BOG wpisal tesknote za soba w CIEBE.

Jak to poznałeś? Skoro jest niepoznawalny ludzkimi metodami?

> Nosisz w swoim sercu OBRAZ REALNEGO BOGA.
> TY SAM JESTES JEGO OBRAZEM.
> ON CIE STWORZYL NA SWOJ OBRAZ I PODOBIENSTWO.... ;)

I dalej zmyślasz :)

> To nadal jakis belkot? ;P

Tak, to jest bełkot. Kupy to się nie trzyma i sam sobie zaprzeczasz.

> Sprobujemy jeszcze inaczej ;)

A wielu was tam jest? Bo nie wiem czy dam radę odpowiadać na raz wielu
osobom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2019-11-26 21:21:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 18:42:49 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> nie znam tego pana, jednak przypominam, ze nie podazam za twoja filozofia

Nie musisz, a Cejrowski w pewnym momencie przestał udawać Polaka i zastosował się do
własnej filozofii pn. "wszycy won!".
Ożenił się z taką jak on sam senioritą marranitą Najfeld - daleką kuzynką zresztą - i
wyjechał nach Costa Rica ;)

33. Data: 2019-11-27 00:18:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie chodzi o belkot, sam w to nie wierzysz, i to akurat jest zajebiste,
tyle dyskusji i sporow, dobry jestes, zajebiscie dobry :]
---
Przyznam Ci sie do czegos ale i tak nie uwierzysz bo raczej chyba nie chcesz.
Ja juz nie musze w TO wierzyc. Ja juz WIEM ze to fakt.
Doswiadczylem, a wlasciwie doswiadczam prawie permanentnie Transcendencji...
I TO DOPIERO JEST ZAJE...FAJNE ze az NIESAMOWITE! ;)

34. Data: 2019-11-27 00:25:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Doswiadczylem, a wlasciwie doswiadczam prawie permanentnie Transcendencji...
I TO DOPIERO JEST ZAJE...FAJNE ze az NIESAMOWITE! ;)

I zeby mi nikt tu nie napisal: "A co bierzesz -ja tez to chce" ;P
Ef5:18, "Nie upijacie się winem, ale napełniajcie się Duchem..."
Autosugestia uruchamiajaca dopamine? Byc moze. Ale za darmo! :)

35. Data: 2019-11-27 00:42:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I tylko czasem sobie puszcze ;)
https://m.youtube.com/watch?v=aQUlA8Hcv4s
Lub w nowszej ELOstaruszkow odslonie:
https://m.youtube.com/watch?v=GvHyeXis_t8

36. Data: 2019-11-27 08:42:26

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 26 Nov 2019 15:25:30 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <0...@g...c
om>
od m...@g...com :
>Doswiadczylem, a wlasciwie doswiadczam prawie permanentnie Transcendencji...
>I TO DOPIERO JEST ZAJE...FAJNE ze az NIESAMOWITE! ;)

I to jest niepokojące.

>I zeby mi nikt tu nie napisal: "A co bierzesz -ja tez to chce" ;P

Nie, nie trzeba nic brać, czasem wystarczy zwarcie w obwodach.

>Ef5:18, "Nie upijacie się winem, ale napełniajcie się Duchem..."
>Autosugestia uruchamiajaca dopamine? Byc moze. Ale za darmo! :)

To nie jest za darmo, prędzej czy później się zorientujesz, chwilowo pozostajesz w
błogiej nieświadomości.

37. Data: 2019-11-27 16:52:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/11/2019 o 23:42, m...@g...com pisze:
> I tylko czasem sobie puszcze ;)
> https://m.youtube.com/watch?v=aQUlA8Hcv4s
> Lub w nowszej ELOstaruszkow odslonie:
> https://m.youtube.com/watch?v=GvHyeXis_t8

o kurwa, moja kapela, jestem zdziwiona kaczka

--
gazebo

38. Data: 2019-11-27 16:54:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/11/2019 o 20:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
do własnej filozofii pn. "wszycy won!".
> Ożenił się z taką jak on sam senioritą marranitą Najfeld - daleką kuzynką zresztą -

i sandal mu na droge

--
gazebo

39. Data: 2019-11-29 06:53:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

o k...a, moja kapela, jestem zdziwiona kaczka
---
A myslales ze skad moj mailnick?! ;P
milo ze ktos ELOkow jeszcze tez pamieta :)

40. Data: 2019-11-29 07:08:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>I TO DOPIERO JEST ZAJE...FAJNE ze az NIESAMOWITE! ;)
I to jest niepokojące.
---
A co? Zazdroscisz blizniemu bezkwasowych odlotow? ;P
Dobrze gdybys sie zastanowil jak to mozliwe i czy tez sie mozesz zalapac ;)))

>I zeby mi nikt tu nie napisal: "A co bierzesz -ja tez to chce" ;P
Nie, nie trzeba nic brać, czasem wystarczy zwarcie w obwodach.
---
Sytuacja odwrotna czyli globalny permanentny zjazd jest na tyle POwszechny ze malo
kto to za zwarcie uwaza choc POwinno sie bic na alarm, no i nic dziwnego ze kiedy
komus sie oczy otwieraja to slyszy "zwarcie w obwodach" ;P

> [...]
To nie jest za darmo, prędzej czy później się zorientujesz, chwilowo pozostajesz w
Alez CALKOWICIE ZA DARMO! Ta "chwila" jakos trwa, trwa latami i trwac nie przestaje i
nigdy nie przestanie! ;)
I dlatego system tak to zwalcza -bo nie lubi bez-konkurencyjnej konkurencji
odbierajacej im zabawki ;P
To sie wlasnie nazywa czuc sie/byc Z-bawionym/wy-bawionym! dokumentnie -od smuty
systemu i samego siebie :)))
I kto tu jest "w chwilowo permanentnej (nie)blogiej nieswiadomosci" ;P

Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac