Lilaki, czy mozna jeszcze przesadzac.

1. Data: 2006-05-18 14:12:10

Temat: Lilaki, czy mozna jeszcze przesadzac.
Od: "news.tpi.pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, w zeszłym roku wczesną wiosną przesadziłem kilkanasie pospolitych
lilaków z zapuszczonego sadu. Przyjeły sie pieknie. W tym roku przespałem.
Czy mozna jeszcze je przesadzac, czy raczej to juz przesada ;-) ?

Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2006-05-18 16:58:15

Temat: Re: Lilaki, czy mozna jeszcze przesadzac.
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl napisał(a):
> Witam, w zeszłym roku wczesną wiosną przesadziłem kilkanasie pospolitych
> lilaków z zapuszczonego sadu. Przyjeły sie pieknie. W tym roku przespałem.
> Czy mozna jeszcze je przesadzac, czy raczej to juz przesada ;-) ?
Nie bedzi enic przesadą jak przeniesiesz cała bryłe korzeniową. Ja
przesadzałem sowjego wikusa gdzies wkwietniu, miał juz małe listki i
widac było pączki kwiatowe.

3. Data: 2006-05-18 17:54:01

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl"
> Witam, w zeszłym roku wczesną wiosną przesadziłem kilkanasie pospolitych
> lilaków z zapuszczonego sadu. Przyjeły sie pieknie. W tym roku przespałem.
> Czy mozna jeszcze je przesadzac, czy raczej to juz przesada ;-) ?

mała szansa że zakwitną w przyszłym roku i będą trochę chorować..
A do tego musisz w tym roku obficie podlewać.
Nie lepiej poczekać do jesieni???

--
ewa

Jasminowiec wonny Aureus