List do TVP

31. Data: 2001-03-20 16:12:26

Temat: Re: List do TVP - final
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> > --
>
> Popieram, w 100%.
> Marcin

Dzieki,aczkolwiek,jezeli nie poskutkuje to, to mam tez inna propzycje,puscmy list do
sejmu niech tam mysla co z nami zrobic, osobiscie jestem zwolennikiem walki na
wszstkich mozliwych frontach.No,wiec stalismy sie zgrani i dobrze:-)

Pozdrawiam
Marta

------------------------------------
e:mail
p...@p...onet.pl
mobile phone 501807440
ul.Zelazna 53/4
Wroclaw
------------

32. Data: 2001-03-20 19:32:38

Temat: Odp: List do TVP - final
Od: "Marcin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, aczkolwiek, jeżeli nie poskutkuje to, to mam tez inna
propozycje, puśćmy list do sejmu niech tam myślą co z nami zrobić, osobiście
jestem zwolennikiem walki na wszystkich możliwych frontach.No,wiec staliśmy
się zgrani i dobrze:-)

> Pozdrawiam
> Marta

Na sejm! Jasne, ale to trzeba zupełnie inną amunicję przygotować. Taką o
znacznie większym kalibrze. Małymi sprawami to sobie tylko możemy
zaszkodzić. W sejmie to się po prostu przepcha jakąś ustawę. Ale najpierw to
musimy sprawdzić, czy to działa i jak się to używa. No i trochę potrenować.
Zresztą co ma nie zadziałać...
Sprawdziłem udział programu w rynku u koleżanki pracującej w badaniach
oglądalności. Mówi, że jest Ok, a nawet dobrze. Więc prezes tv raczej nie ma
podstaw merytorycznych i artystycznych do odrzucania naszej prośby.

A propos, to już poszło? Dlaczego ja nie mam tego na swoim kompie? Tej
wersji ostatecznej... jak ktoś ma to błagam niech mi prześle to mailem na
priv.

Marcin

33. Data: 2001-03-20 20:13:50

Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A propos, to już poszło? Dlaczego ja nie mam tego na swoim kompie? Tej
>wersji ostatecznej... jak ktoś ma to błagam niech mi prześle to mailem na
>priv.

Staram sie informowac o wszystkim na biezaco na www.gumny.com.pl/tvp.html. Tam
tez jest nasz list (wycialem tylko adresy e-mail).
TG

34. Data: 2001-03-21 09:05:53

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

>A propos, to już poszło? Dlaczego ja nie mam tego na swoim kompie? Tej
>wersji ostatecznej... jak ktoś ma to błagam niech mi prześle to mailem na
>priv.

Internetowa Grupa Dyskusyjna
pl.soc.inwalidzi

Sz.P.
Prezes Zarządu TVP S.A.
Robert Kwiatkowski

My, środowisko osób niepełnosprawnych, ich opiekunów oraz osób
działających na rzecz szeroko pojętej integracji, skupieni wokół
internetowej grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi, zwracamy się do Pana z
prośbą o nadawanie sobotniego programu "Spróbujmy razem" w późniejszych
godzinach niż obecnie. Dotychczasowa godzina emisji programu (godz. 7.30)
uniemożliwia oglądanie go przez większość widzów zainteresowanych poruszaną
w nim problematyką. Program w swojej dotychczasowej konwencji może również
zainteresować osoby zdrowe, a przez to przysłuży się ich integracji z
osobami niepełnosprawnymi oraz głębszemu zrozumieniu naszych problemów.
Pragniemy zauważyć, że TVP poświęca bardzo mało uwagi sprawom osób
niepełnosprawnych. Przykładem może być znikoma ilość relacji z igrzysk
paraolimpijskich w Sydney. Sukcesy polskich paraolimpijczyków pozostały
niemal niezauważone przez polską telewizję publiczną.

Prosimy o pozytywne załatwienie sprawy i oby przesunięcie godziny
emisji programu "Spróbujmy razem" stało się pierwszym krokiem TVP ku
większemu zrozumieniu naszych potrzeb i oczekiwań.
Z poważaniem

1. Jacek Kruszniewski - Gliwice
2. Tomasz Gumny - Poznań
3. Arkadiusz Aluk - Łódź
4. Sylwia Kąkolewska - Katowice
5. Ryszard Szymański - Rybnik
6. Józef Cwielong - Contwig /Niemcy/
7. Krzysztof Markiewicz - Warszawa
8. Elżbieta Zygan - Wroclaw
9. Mariusz Łukasik - Jelenia Góra
10. Adam Bartkiewicz - Radzymin
11. Jerzy Wolewicz - Warszawa
12. Krzysztof Syncerz - Warszawa
13. Krzysztof Orłowski - Gdynia
14. Waldemar Choiński - Łódź
15. Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "FORTIS" - Puławy
16. Leszek Konopa - Ciechanów
17. Andrzej Rukszan - Warszawa
18. Karol Kacprzak - Warszawa
19. Robert Chmura - Wrocław
20. Lech Dubrowski - Warszawa
21. Jerzy Urynek - Warszawa
22. Piotr Pieślak - Szczecinek
23. Małgorzata Koter-Mórgowska - Lublin
24. Arkadiusz Skrzypiński - Szczecin
25. Agnieszka Kopciewska - Białystok
26. Jerzy Zawadzki - Poznań
27. Rafał Osiński - Warszawa
28. Piotr Dzik - Warszawa
29. Tomasz Jankowski - Łódź
30. Ewa Sadowska - Warszawa
31. Aleksander Orzełowski - Szczecin
32. Rafal Zielinski - Kielce
33. Marta Wisniowiecka - Wrocław
34. Alicja Samoraj - Warszawa
35. Marian Landowski - Ustroń
36. Mirosław Kromer - Ruda Śląska
37. Andrzej Żuk - Olsztyn
38. Krystyna Sobańska-Górska - Warszawa
39. Krzysztof Górski - Warszawa
40. Marek Wojciechowski - Warszawa
41. Aleksander Tarwid - Łódź
42. Grzegorz Osmałek - Lublin
43. Robert Prencel - Łódź
44. Włodzimierz Utecht - Wałbrzych
45. Jan Turynowicz - Olecko
46. Marian Kaczorek - Brwinów
47. Anna Jankowska - Gdańsk
48. Beata Hodoń - Łódź
49. Justyna Bulińska - Warszawa
50. Agata Kopeć - Gliwice
51. Leszek Gołasz - Warszawa
52. Marek Śpiewankiewicz - Radomsko
53. Bogdan Pawiński - Bielsko-Biala

Do:
Prezes Zarządu TVP S.A.

Do wiadomości:
1. Zarząd TVP S.A.
2. Rada Nadzorcza TVP S.A.
3. Rada Programowa TVP S.A.
4. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

List został wysłany krótko po północy 19/20 marca. Wszystkie odpowiedzi
jakie się pojawią będę się starał zamieszczać na bieżąco poniżej.
Dziękujemy wszystkim za poparcie!

Ostatnia aktualizacja: 20-03-2001 00:51

20-03-2001 00:13
Wysłanie listu.

20-03-2001 00:20
Usunięcie ze strony adresów e-mail osób popierających.

20-03-2001 00:25
Zwrot z adresu D...@k...gov.pl
Ciekawe dlaczego? Taki adres jest na stronie KRRiT.

35. Data: 2001-03-24 09:26:56

Od: j...@k...net.pl (Darek) szukaj wiadomości tego autora

Nie było mnie przez jakis czas na grupie,czy moglbym sie dowiedziec o jaki
list do tvp chodzi?
poważaniem:

Darek
E-mail:
j...@k...net.pl
36. Data: 2001-03-24 20:03:47

Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie było mnie przez jakis czas na grupie,czy moglbym sie dowiedziec o jaki
>list do tvp chodzi?

Zobacz: www.gumny.com.pl/tvp.html
TG

37. Data: 2001-03-24 20:05:04