Lista wyznawców.

11. Data: 2020-06-30 18:37:55

Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 09:42, XL pisze:
> trybun <L...@j...cb> wrote:
>> W dniu 29.06.2020 o 18:42, XL pisze:
>>> ..Trzaskowskiego:
>>>
>>> https://inwentarz.ipn.gov.pl/advancedSearch;jsession
id=C3E20D2292E90CBD4E0C9DBA09DA31FF?q=003175&page=43
&grupaAktotworcyId=3&aktotworcaId=2033&typ=2&fbclid=
IwAR12vKMo3GWF0ze200NaFP6ReJ0F6ZYfkU6ya-m6Vj22QD221T
0EEVcky3k

> Gdzie Ty żyjesz? Przecież to lista REALNIE ŻYJĄCYCH LUDZI. I właśnie
> znalazłam na niej jednego Stefana, dalszego (na szczęście) znajomego, który
> okazuje się OFICEREM WYWIADU!!!
> Podejrzewałam go o to od lat, bo taki cichutki i ZAWSZE uważnie wszystkiego
> wysłuchuje... jakby wszystko miało mu się do czegoś przydać. Nigdy nie
> pozwala sobie na chwilę zamyślenia czy odlotu podczas rozmów, jakby
> pilnował go jakiś wewnetrzny autopilot... No i proszę - AGENT!
> Żoneczks zresztą też. Rzygam wewnetrznie, gdy ich widzę. Dobijają się do
> mnie od miesięcy, ale unikam... Niedobrze mi.

Pisałaś o "wyznawcach".  A ja twierdzę że żadnych wyznawców Trzaskowski
nie ma, bo mieć nie może. Oficer wywiadu, dobry oficer (taki składający
raporty na Wiejskiej w Warszawie a nie na Łubiance w Moskwie czy Langely
w Virgini) wywiadu to dla mnie ktoś godny prezydentury bardziej niż
wszyscy tzw politycy razem wzięci.

> Na pewno nie mówisz o Trzaskowskim. To gratulacje.
> ?

Niestety, wyboru nie mam, nikła nadzieja (bardzo nikła) tylko przy
Trzaskowskim. Na razie chociaż niczym mi nie podpadł. Niewykluczone że
porządny człowiek.

> Po to samo, co innym narodom.

Rosji -, owszem, USA także, ale po co Polakom kosztowny utrzymanek do
bezkrytycznego legitymizowania całego szachrajstwa jakie się dzieje w
kraju.

12. Data: 2020-06-30 18:49:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> raporty na Wiejskiej w Warszawie a nie na Łubiance w Moskwie czy Langely
> w Virgini) wywiadu to dla mnie ktoś godny prezydentury bardziej niż

Tylko, że to są pospolici kapusie, ESBECY, piszący raporciki na kolegów z
pracy, sąsiadów, pracodawców i rodzinę, i t.d.
Odróżnuasz, czy Ci wsio ryba?

?

> Rosji -, owszem, USA także, ale po co Polakom kosztowny utrzymanek do
> bezkrytycznego legitymizowania całego szachrajstwa jakie się dzieje w
> kraju.

A czemu TYLKO W POLSCE niepotrzebny? - ,,nam tu w Polsce" niepotrzebny, ale
gdzie indziej już tak?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-07-01 03:48:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 08:50, XL wrote:

> [...]
0EEVcky3k

> No jak dlaczego? - tefałen. Albo ją ukraińska hołowa ćmi.

ta, to raczej ten tefalen...

14. Data: 2020-07-01 04:50:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 09:05, trybun wrote:

> [...]
> zapracuje czymś więcej niż bezkrytycznym składaniem podpisów na
> wszystkim tym co  mu się podstawi pod nos.  Tak swoją drogą - po co nam

Jest wybor pomiedzy opcjom kontynentalnom a atlantyckom.

//jednak, jak slusznie zauwazyles, niektorzy o tym nie wiedzom...

15. Data: 2020-07-01 05:19:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-01 04:50, Izaura wrote:

> [...]
>>

> Jest wybor pomiedzy opcjom kontynentalnom a atlantyckom.
>
> //jednak, jak slusznie zauwazyles, niektorzy o tym nie wiedzom...

Tu jeden Pan wyjasnia na przykladach...

"Być lub nie być Polski!"

"Spójrzmy pod cywilizacyjnym kątem na toczący się w Polsce spór, który
ujawnia się też w obecnej kampanii prezydenckiej. Mamy z jednej strony
Andrzeja Dudę odwołującego się do wartości określających cywilizację
łacińską, zabiegającego o zrozumienie u Polaków, a po drugiej stronie
kontrkandydata ,,Europejczyka" czującego się dobrze z brukselskim
bizantynizmem, a popieranego przez ludzi formowanych przez wpływy
cywilizacyjne zaszczepiane Polakom z zewnątrz, co zresztą często nie
jest przez nich uświadamiane.

Spoglądając na dzieje Polski dostrzeżmy, że siłę i wielkość
Rzeczypospolitej Polacy budowali w warunkach krzepnącej cywilizacji
łacińskiej, jej upadek następował, gdy w polskim społeczeństwie
przybierał na sile wpływ cywilizacyjny Berlina i Moskwy. Było to
szczególnie widoczne w końcu XVIII wieku, gdy doszło do rozbiorów
Rzeczypospolitej. Takie oddziaływanie nadal jest dla państwa polskiego
bardziej niebezpieczne, niż mogące Polskę zaatakować dywizje, samoloty i
rakiety prezydenta Putina.

Kręgosłupem polskości (Bóg-Honor-Ojczyna) są wartości cywilizacji
łacińskiej, przetrącenie tego kręgosłupa oznacza koniec Polski w każdym
wymiarze, nie tylko państwowym, ale też narodowym. Takie jest też
znaczenie wyborów, których obecnie dokonujemy między Andrzejem Dudą, a
Rafałem Trzaskowskim. Wybór Trzaskowskiego będzie czymś na kształt
poprzedzającego rozbiory ustanowienia królem Polski Stanisława Augusta
Poniatowskiego, utrzymanka rosyjskiej carycy Katarzyny. Jeśli naprawdę
historia jest magistra vitea (nauczycielką życia), to trzeba koniecznie
wyciągać z niej właściwe wnioski!"

https://zyciestolicy.com.pl/polskie-zderzenie-cywili
zacji/

16. Data: 2020-07-01 11:39:15

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 18:49, XL pisze:

> Tylko, że to są pospolici kapusie, ESBECY, piszący raporciki na kolegów z
> pracy, sąsiadów, pracodawców i rodzinę, i t.d.
> Odróżnuasz, czy Ci wsio ryba?

Jak najbardziej odróżniam Oficerów Wywiadu od wymienionych przez Ciebie
szumowin które tak właściwie nie mają nic wspólnego z ogólnie pojmowanym
wywiadem państwowym. Sprawami o których piszesz powinna zajmować się
policyjna obyczajówka a nie wywiad państwa.

> ?

Z drugiej strony alternatywa wygląda tak że wiadomo kim jest drugi
kandydat, czyli jednym słowem - nic stracić nie mogę.

> A czemu TYLKO W POLSCE niepotrzebny? - ,,nam tu w Polsce" niepotrzebny, ale
> gdzie indziej już tak?

Bo jak napisałem - jest to kosztowny utrzymanek którego rola w państwie
jest całkowici zbędna.

17. Data: 2020-07-01 11:40:05

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2020 o 04:50, Izaura pisze:

> Jest wybor pomiedzy opcjom kontynentalnom a atlantyckom.
>
> //jednak, jak slusznie zauwazyles, niektorzy o tym nie wiedzom...

Czyli którą opcję zaliczasz do ww kategorii?

18. Data: 2020-07-01 11:41:31

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2020 o 05:19, Izaura pisze:

> [...]
> naprawdę historia jest magistra vitea (nauczycielką życia), to trzeba
> koniecznie wyciągać z niej właściwe wnioski!"

Tak się zastanawiam o co im chodzi gdy w włączonym rano kuchennym
telewizorze nie słyszę o wyborach na Białorusi tylko debilną i
skierowana dla debili gromadkę potomków Goebbelsa zawzięcie sobie
przytakujących jakim to Białoruś jest złym krajem i jakiego to złego ma
przywódcę.

Teraz ty mi tu serwujesz ten sam gulasz. Nie musi cytowany przez ciebie
pan tłumaczyć kim jest p. Duda, to przecie ogólnie znana znana Polakom
persona.

19. Data: 2020-07-01 18:48:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> wywiadem państwowym. Sprawami o których piszesz powinna zajmować się
> policyjna obyczajówka a nie wywiad państwa.

Ale to jest oficer wywiadu rozpoczynający (błyskotliwą karierę) w czerwonej
komunie!!! ESBEK!!!
Ty serio nie jarzysz ?

> [...]
> kandydat, czyli jednym słowem - nic stracić nie mogę.

> Bo jak napisałem - jest to kosztowny utrzymanek którego rola w państwie

Co zamiast?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-07-01 18:50:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ale to jest oficer wywiadu rozpoczynający (błyskotliwą karierę) w czerwonej
> komunie!!! ESBEK!!!

Człowiek Kiszczaka!!!

> Ty serio nie jarzysz ?

Albo raczej udajesz, Trybunie. ?