Lista wyznawców.

51. Data: 2020-07-08 06:31:48

Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

52. Data: 2020-07-08 09:14:43

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2020 o 07:26, Izaura pisze:
> [...]
k-kremla-skomentowal-slowa-lukaszenki-o-wtracaniu-si
e-rosji-w-wybory-na-bialorusi/

> A pamientasz jak w 90-siontym roku miala byc unia gospodarcza z
> Bialorusiom...?
>
> /i rozpadlo siem, tak jak Hexagonale...

Nie. A co stanęło na przeszkodzie, panu z za oceanu plan się nie
spodobał i zakazał?

53. Data: 2020-07-08 09:15:04

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 13:24, z...@g...com pisze:
> Trybun. Wojskowy sojusz z Rosją? Chyba cię pojebało. Chcesz podzielić los Ukrainy?
Druga Targowica?

Sojusz z samym sobą, ew Armia Europejska. Żadnych konszachtów z
imperialistycznymi bandytami bez żadnych zahamowań.

54. Data: 2020-07-08 09:15:28

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2020 o 07:31, Izaura pisze:

> To nie chodzi o odczyty... tylko wybor jest pomiedzy opcjom
> 'kontynentalnom' a 'atlantyckom'...!
>
> //innymi slowy, albo orientujemy siem na Niemcy istajemy siem
> nastempnym landem, (gospodarczo a moze nawet administracyjnie), albo
> na Anglosasow i wolne przeplywy po swiatowym oceania...

Było "daj spokój", teraz jest - przestań bredzić.

55. Data: 2020-07-08 10:47:59

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Izaura, a słyszałaś o powiększaniu chińskich wód terytorialnych czy też to
przespalaś?

56. Data: 2020-07-08 23:07:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 09:14, trybun wrote:

k-kremla-skomentowal-slowa-lukaszenki-o-wtracaniu-si
e-rosji-w-wybory-na-bialorusi/

> Nie. A co stanęło na przeszkodzie, panu z za oceanu plan się nie
> spodobał i zakazał?

Bylo dokladnie taj jak z Hexagonale...

//a pan zza oceanu se do dzisiaj w 'brode pluje' a teraz to juz po
nocach nie spi..

57. Data: 2020-07-08 23:09:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 09:15, trybun wrote:

> Było "daj spokój", teraz jest - przestań bredzić.

//i tylk mnie teraz, konstytucji 3-go maja, brakuje...

A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.
Trzaskowski się naćpał?
Paweł Kozioł