Literatura

81. Data: 2008-11-30 08:36:55

Temat: Re: Literatura
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 05:55:08 +0100, Panslavista napisał(a):

> Niektórzy ze względu na słabą oglądalność poprzez pokolenia nie są
> skłonni wierzyć, że prawdopodobieństwo wystąpienia uszkodzeń u takiej
> progenitury jest zdecydowanie większe niż u uśrednionej pary płodzącej bez
> większego kłopotu.
> Swoje braki wiedzy i wyobraźni oraz słabe zdolności twórsze pokrywaja
> programową niewiarą w fakty lub nawet teorie ale podbudowane wiedzą, często
> interdyscyplinarną.

Howgh.

82. Data: 2008-11-30 08:38:08

Temat: Re: Niekatolicki katolik.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 06:04:48 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
>
> Zadziwia mnie jak durni ateiści na hasło "na religię!!!" wrzucają
> wszystko do jednego wora. Także nauki i unormowania społeczne wynikające z
> zasad religijnych, ale dobrych dla społeczeństwa, także dla ateistów.
> Taka postawa jest sprzeczna z naukowym podejściem i staje się ścisle
> doktrynalną. Jest to typowa mentalność Kalego. Człowiek inteligentny i
> myślący nie odrzuca wszystkiego ad hoc, lecz po przemyśleniu wyławia z
> całości to co ma dla niego wartość, ale też wartość szerszą - dobrą także
> dla ludzi o innych poglądach.
> Uruchom swoje sito, aby otrzymać rozkład Gaussa.

A daj se spokój.
Brud, smród i porubstwo. Rżną te płody i zarodki aż miło :->
Ludzkie zwierzęta. //dla odróżnienia od normalnych zwierzat...

83. Data: 2008-11-30 08:38:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 09:02:38 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Slavio drogi, nie rozumiesz, ręce opadają, ale tłumaczę jeszcze raz... tam,
> gdzie religijne zasady pokrywają się z niezależnymi, zgoda... niestety
> religianci zaraz próbują podciągnąć całą resztę balastu twierdząc, że to tak
> samo dobre, wręcz jedyne własnie... to nie durni ateiści mają problem...
> niestety...
>
> Pzdr
> Paweł

Ile plodów zabiła Twoja żona? Może jeszcze sam z nią chodziłeś na PC...

84. Data: 2008-11-30 08:41:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 09:38:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ile plodów zabiła Twoja żona? Może jeszcze sam z nią chodziłeś na PC...

Transparent sobie wymaluj: "Chcę być świetnym tatą dla moich niektórych
dzieci".

85. Data: 2008-11-30 09:41:20

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile plodów zabiła Twoja żona? Może jeszcze sam z nią chodziłeś na PC...

Tu nie chodzi o to, czy zabiła, czy nie. Żebym był ultraortodoksyjnym Żydem
nienawidzącym jedzących wieprzowinę, nie miałbym prawa walczyć o zamykanie
sklepów z tem niekoszernem mięsem, własnie z tego powodu, że sa ludzie,
którzy mają na to ochotę oraz dlatego, że prawo stanowi, że można hodować.
Nie interesuje mnie rozedrgana emocjonalność nawiedzonej panienki tylko
zdrowe, liberalne zasady ;o)

Czego i Tobie życzę... oświecenia, znaczy się ;>

Pzdr
Paweł

86. Data: 2008-11-30 09:45:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Religia to nie coś, co pozostawia się za drzwiami. Można się nie pchać na
> stołek - o, tego przecież można sie wyrzec. Jak się nie jest kundlem.

> :->

> Nie zawiesił - po prostu zmienił front :->
> Jak każdy kundel bez przekonań i honoru.

> Nie poniał, ale nic dziwnego.

> Wiesz, dla normalnego człowieka sprawa życia poczętych dzieci, starców i
> słabszych jest pozareligijna...

Dokładnie. Dzieci są samym dobrem. Najlepiej wiedzą o tym, ci, którzy ich
nie mogą mieć, stąd ich dążenie do posiadania ich, nawet za cenę morderstw
zarodków.

87. Data: 2008-11-30 09:47:13

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Religia to nie coś, co pozostawia się za drzwiami. Można się nie pchać na
> stołek - o, tego przecież można sie wyrzec. Jak się nie jest kundlem.

Można się nie pchać. Ale wtedy trzeba się zgodzić z tymi, co się pchają.
Akurat Kopacz nie nadaje się na ministra, ale to, czy popiera czy nie
popiera miałki i intelektualnie nieważny temat w sprawie in vitro to już
jest jej najmniejszy problem...

> Nie zawiesił - po prostu zmienił front :->
> Jak każdy kundel bez przekonań i honoru.

Raczej jak na tyle inteligentny człowiek który wie, że inni ludzie są
wazniejsi od jego przekonań akurat... pamiętaj... ludzie... skup się na
ludziach, zarodki kiedy indziej...

> Nie poniał, ale nic dziwnego.

Poniał poniał... zimny czy gorący to bezmóztg poprostu... zamiast myśleć to
marznie lub się grzeje własnymi dziwactwami...

> Wiesz, dla normalnego człowieka sprawa życia poczętych dzieci, starców i
> słabszych jest pozareligijna...

Jak będę widział, że pozareligijna to Ci przyklasnę... niestety osąd
Gocłowskiego był jak najbardziej religijny i nie uwzględniał innych opcji...

Pzdr
Paweł

88. Data: 2008-11-30 09:47:55

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To brednie tylko dla niedokształtów.

To, co tu wypisujesz? Zgadzam się jak najbardziej. Co, argumentów zabrakło?

;o)

Pzdr
Paweł

89. Data: 2008-11-30 09:52:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A daj se spokój.
> Brud, smród i porubstwo. Rżną te płody i zarodki aż miło :->
> Ludzkie zwierzęta. //dla odróżnienia od normalnych zwierzat...

Nawet Hanka...

90. Data: 2008-11-30 15:28:14

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 05:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
>     Swoje braki wiedzy i wyobraźni oraz słabe zdolności twórsze pokrywaja
> programową niewiarą w fakty lub nawet teorie ale podbudowane wiedzą, często

Metoda i vitro stosowana jest u tych par, ktorym "naturalna" metoda
sie nie sprawdza.

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!