Lodowka

1. Data: 2001-02-15 11:51:30

Temat: Lodowka
Od: "Joanna Czysciak" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupic lodowke Mastercook'a? Taka wersje najbardziej "wypasiona".
Mam ich kuchenke i jestem zadowolona, ale w produkcji tego typu sprzetu
specjalizuja sie od lat...
Pozdrawiam,

Aska

1. Data: 2001-02-15 15:34:33

Temat: Re: Lodowka
Od: "Mictlan" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to czy Mastercook czy Amica (jesli chodzi o lodowki) to ten
sam diabel. Przynajmniej tak twierdzil spzedawca motywujac to jedna fabryka
ktora montuje te urzadzenia gdzies tam za granica. Ja osobiscie polecam
Wirpoola. Mam tzw. chlodziarko-zamrazarke w-agregatowa i jestem bardzo
zadowolony.

Pozdrawiam

Mic

1. Data: 2001-02-16 20:38:33

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Czysciak" <J...@s...pl>
napisał w wiadomości news:96gfov$7lh$1@news.tpi.pl...
> Czy warto kupic lodowke Mastercook'a

Mam lodowke Mastercook ok. 2 lata - jak dotad wszystko z nia
w porzadku, chociaz jak na moj gust jest zbyt decybelogenna

Anna

sokowirowka
dziwne bóle po chińszczyźnie
bardzo stara książka kucharska