Lodówka Gorenje Prośb o opinie

1. Data: 2002-05-29 09:04:00

Temat: Lodówka Gorenje Prośb o opinie
Od: "Pawel" <p...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zamierzamy kupić lodówkę Gorenje K25MCB.
Może ktoś ma i może podzielić się informacjami o lodówkach tej firmy ?

Pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2002-05-29 12:34:24

Temat: Re: Lodówka Gorenje Prośb o opinie
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zamierzamy kupić lodówkę Gorenje K25MCB......

No ja właśnie też zamierzam kupić lodówkę Gorenje do zabudowy. Upatrzyłam sobie
takową w Media Markt, nie jest wcale taka droga w porównaniu z innymi.
W sklepie firmy Amica dowiedziałam się od sprzedającej tam pani, że sprzęt
firmy Gorenje ma problemy z serwisowaniem i częściami zamiennymi bo nie jest to
Polska firma.
Napisałam właśnie do firmy Gorenje zapytanie jak to jest z tym wszystkim ale
jeszcze nie dostałam odpowiedzi (minął dopiero 1 dzień). Poczekamy, zobaczymy...

A tymczasem pozdrawiam. Może ktoś nam pomoże :-))))
Karen

1. Data: 2002-05-29 22:55:09

Od: "Bruneros" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> jeszcze nie dostałam odpowiedzi (minął dopiero 1 dzień). Poczekamy,

mam 2 takie , polecam. we wroclawiu jest serwis gorenje.

popatrz www.gorenje.pl tam powinna byc lista autoryzowanych serwisow.
jednak mam nadzieje ze sie nie posuje :-)

MK

1. Data: 2002-05-30 17:07:21

Od: "** Robert K.**" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja kupilem lodowke Gorneje do zabudowy musze stwierdzic, porownujac ja do
lodowek moich rodzicow i tesciow czyli Bosha i Amicy, to Gorenje chodzi
zdecydownie najciszej i jak dla mnie jest najladniesza w srodku,
przyczym Amica chodzi chyba troche ciszej od Bosha.

Wszystkie lodowki byly kupione praktycznie w tym
samym czasie

Lodowek nie pozna przechylac powyzej 45 stopni !!!! - moga pozniej glosno
pracowac - tylko, jak to sprawdzic czy dana lodowka byla transportowana,
przenoszona prawidlowo, a jesli trzeba ja przechylic powyzej 45 stopni np.
na moment wnoszenia to pozniej nalezy odczekac ok. 30 min. i dopiero ja
wlaczyc.

Aneks
Lodowki kupuj kierujac sie wnetrzem i jak mozna to jakos sprawdzic
halasliowoscia danego modelu.

--
By
**Robert K**.

1. Data: 2002-05-30 19:48:19

Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lodówkę tej firmy. Podobno miała głośno chodzić i strzelać jak
plastikowa butelka. Nic takiego się nie wydarzyło. Niestety zdarza się , że
uszczelki w tych lodówkach są nie dopasowane do obudowy , ale wystarczy
podgrzać suszarką , zamknąć lodówkę i poczekać aż wystygnie. Ponadto w moim
egzemplarzu jak stwierdził serwisant "skleiło styki" i grzałka w tylnej
ściance nie wyłączała się . Ale teraz wszystko jest OK. Jeśli chodzi o
serwis i części to jest w Polsce przedstawiciel Gorenie . Sprawdzić należy u
sprzedawcy gdzie jest najbliższy punkt. Pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-05-31 11:43:40

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponadto w moim
>egzemplarzu jak stwierdził serwisant "skleiło styki" i grzałka w tylnej
>ściance nie wyłączała się . Ale teraz wszystko jest OK.

Witam, a do czego służy grzałka w lodówce ?
Do osuszania tylnej ścianki ? A jeśli tak, czy inne firmy też to stosują ?

Pozdrawiam Marek.

gniazdka elektryczne
najlepsze MP3!!!
Lodówka BOSCH
Cięcie terakoty
OT: zdjęcia na komputerze - skanowanie negatywów i slajdów