Lodówka Samsung - opinie?

1. Data: 2007-07-02 12:08:33

Temat: Lodówka Samsung - opinie?
Od: "<Nortik>" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje jakiejs lodowki w kwocie do 2000 zl. Zastanawiam sie nad produktem
Samsunga - RL33EA-MS. Czy mozecie napisac cos na temat tej lodowki, a jesli
mam szukac innej, to na jakich producentow i modele zwrocic uwage?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2007-07-03 14:21:21

Temat: Re: Lodówka Samsung - opinie?
Od: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam innego Samsunga, RL 36sbms, jeśli dobrze pamiętam. Nie narzekam, dla
mnie wszystko ok, ale mam ją dopiero rok i nie moge powiedzieć nic o
trwałości.
Pozdrawiam
Raff

Użytkownik "<Nortik>" <z...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
jesli
> mam szukac innej, to na jakich producentow i modele zwrocic uwage?

Napowietrzacz...?
czy jest jakis przepis?
Piekarnik retro
piekarniki Siemens - systemy czyszczenia
pytanie do właścicieli piekarników z wózkiem