Lodówka VESTFROST - gdzie kupić Wawa

1. Data: 2005-12-13 19:44:53

Temat: Lodówka VESTFROST - gdzie kupić Wawa
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Upatrzyłem sobie w sklepie internetowym chłodziarkę (bez zamrażalnika) firmy
VESTFROST. Czy ktoś wie kto jest importerem tego sprzętu w Polsce?
Jakie sklepy w Warszawie prowadzą tą markę?
Nie mogę znaleść tych informacji.
Przed kupnem chciałbym zobaczyć ją w oryginale, a nie tylko na kiepskim zdjęciu.

Krzysztof

2. Data: 2005-12-13 21:49:48

Temat: Re: Lodówka VESTFROST - gdzie kupić Wawa
Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mogę znaleść tych informacji.
> Przed kupnem chciałbym zobaczyć ją w oryginale, a nie tylko na kiepskim

Importerem (choć teraz to już nie import) był DANFROST z Krosna.
Ja swoją kupiłem na Kamionku (pawilon przy Kinowej), ale czy jest jeszcze
ten sklep??
Ze swojej jestem więcej niż zadowolony.
Pozdr

3. Data: 2005-12-14 11:06:14

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Importerem (choć teraz to już nie import) był DANFROST z Krosna.
> Ja swoją kupiłem na Kamionku (pawilon przy Kinowej), ale czy jest jeszcze

Z serwisu dostałem informację, że zbankrutowali i nie ma teraz przedstawiciela
Vestfrost na Polskę.Czyli z kupnem tego sprzętu będzie problem.

Krzysztof

[inspiracje] Torty
bacalhau - suszony solony portugalski dorsz:)
olej lniany ?
Chleby - gnioty
Kiełbaski Norymberskie w Krakowie