Lodówka Whirpool

1. Data: 2004-10-07 07:26:24

Temat: Lodówka Whirpool
Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
Marcin

1. Data: 2004-10-07 07:37:51

Temat: Re: Lodówka Whirpool
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):

> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?

Zaraz tam ryczą. Moja popiskuje jak szczytująca kobieta :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-10-07 08:13:06

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 Oct 2004 09:26:24 +0200, na pl.rec.dom, Marcin napisał(a):

> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
> Marcin

Moj Mastercook troche buczy, szczegolnie wieczorami jest glosny, ale mam na
to rade, zamykam drzwi od sypialni

1. Data: 2004-10-07 18:57:09

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?

Mój już nie - wymieniłem ARC5720 na 5721 i mam ciszę.
Marvin

1. Data: 2004-10-07 21:00:34

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
> Marcin

Taaa, ryczal, ryczal i wyryczal wymiane na Elektroluxa... A szkoda, bo
wzornictwo W. bardziej mi odpowiadalo.

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-10-08 08:45:54

Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia niejaki(a) Marcin wstukal(a) byl(a) co nastepuje...:
> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
> Marcin

a ja mam Amicę i jest bardzo cichutka :)

--
.:: sjf ::..
"Linux is like Wigwam. No gates, no windows... Apache inside ;-)"

1. Data: 2004-10-08 10:37:40

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
> Marcin

Mój 5550 ryczał, skończyło się wymianą agregatu. Teraz jest w miarę cicho -
ale do starego Boscha rodziców to mu bardzo daleko.
Jak ktoś pisał - wzornictwo, ergonomia super. Ale hałas jest zbyt duży - są
cichsze lodówki na rynku.

pzdr
topjes

1. Data: 2004-10-10 14:33:43

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> Witam
> Czy wasze lodówki, zamrażarki też ryczą jak "krowy" kiedy pracują?
> Marcin

moze troche siermiężne rady - sprawdź czy coś z tyłu nie lata przy
agregacie, wyłacz lodówkę, przechyl na bok jak odtaja i spowrotem do
pionu i zostawic na 2h i wlaczyc

b.

Drewno kominkowe
malowanie ścian
strych -- jak to jest z prawnego punktu widzenia?
[spam] Wykończeniówka - od zaraz
brodzik do przysznica wybudowany z terakoty...