Lodówka bezszronowa ,,no frost''

1. Data: 2006-01-26 10:27:18

Temat: Lodówka bezszronowa ,,no frost''
Od: "MARIUSZ_WW" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma taką? Czy warto kupić? Jakie zalety i wady (czy wysusza
żywność)?

Edmund

2. Data: 2006-01-26 12:18:09

Temat: Re: Lodówka bezszronowa ,,no frost''
Od: "Shindo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma taką? Czy warto kupić? Jakie zalety i wady (czy wysusza
> żywność)?

Mam LG. Czy warto?? Nie wiem, kupilem i sobie mam.
Jedyny minus to mieszajace sie zapachy.

Plusem natomiast jest brak lodu i cicha praca.

3. Data: 2006-01-27 09:15:35

Od: "Iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto!!! Niesamowita wygoda, bo nie trzeba odmarazac;-)
Ja tez mam LG i to juz ladnych pare lat.
Nic mi sie w niej nie miesza ale ostatnio jakby glosniej zaczela pracowac,
ale najnowsza juz nie jest...

Pozdrawiam

4. Data: 2006-01-29 12:07:05

Od: "mariusz.be" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MARIUSZ_WW" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma taką? Czy warto kupić? Jakie zalety i wady (czy wysusza
> żywność)?
>
> Edmund
- plusy:
brak szronu ( nie trzeba odmrażać ), komora zero na świeża żywność
-minusy :
- dośc głośna praca (wentylatory ) , przechowywanie żywności w woreczkach
( zabezpieczenie przed wysuszaniem )
wiodące firmy w lodówkach no-frost LG, Samsung
pzdr
Maniek

ikea - półka na klawiaturę
zrywanie wykładziny
Czajnik Philips 4665
Rezygnacja z gazu i plyta elektryczna - pytania laika
Piec do sauny