Lodówka pod blat - jaka?

1. Data: 2008-03-24 17:03:00

Temat: Lodówka pod blat - jaka?
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Remontuję właśnie niewielkie mieszkanko
Chciałem jakoś zgrabnie wyposażyć mikroskopijną kuchnię
Polećcie mi proszę jakąś fajną lodówkę do zabudowy pod blatem
stołu taką która miałaby wewnatrz wydzielony zamrażalnik.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam świątecznie!
--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

2. Data: 2008-03-25 16:42:11

Temat: Re: Lodówka pod blat - jaka?
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

...chyba jednak będzie to nie pod blat o wys. 82cm
lecz do zabudowy (lub wolnostojąca) 122cm - z zamontowanym blatem na
wierzchu. Oglądałem dzis w Euro AGD - do takiej podblatowej lodówki to
raczej nawet garnka się nie wstawi nie mówiąc o tym że są tam z reguły
jedynie 2 półki nie licząc tych w drzwiach.

3. Data: 2008-03-27 21:16:10

Od: "ewa" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej nawet garnka się nie wstawi nie mówiąc o tym że są tam z reguły
> jedynie 2 półki nie licząc tych w drzwiach.

Garnek się włozy, spokojnie:) nawet nie jeden. Wbrew pozorom - całkiem zacna
lodóweczka..ze względu na specyficzne uksztłtowanie półki w drzwiach -
polecam amicę:
http://www.e-pasaz.pl/x_C_I__P_40414641.html (niekoniecznie z tego źródła,
cos troszkę droga)
Mam od 6 lat jej "siostrę" - czyli w wersji niezabudowywalnej, teraz sie
przymierzam do tej. Jak dla mnie, przy trzyosobowej rodzinie sprawdza się
doskonale, rozmiar odpowiedni i wystarczający.
Teraz, w związku ze zmiana mieszkania i koniecznością urządzenia kuchni od
początku - przymierzam się właśnie do tej.

e.
--
Every day I get up and look through
the Forbes list of the richest people in the world.

Mikrofala i trzeszczaca skrzynka bezpiecznikowa / migajacy halogen
zmiekczacz wody w domku - opinie
problem z dozownikiem zmywarki indesit
test
Zmywarka - czy da się przedłużyć wąż ?