Lodówka, pralka - jakie polecacie?

1. Data: 2005-09-15 06:12:27

Temat: Lodówka, pralka - jakie polecacie?
Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosiłbym szanownych grupowiczów o rady, jaką lodówkę i pralkę wybrać.
Trochę się rozejrzałem po sklepach, ale wybór jest w sumie dosyć duży, a
poszczególne propozycje producentów niewiele się (jak dla mnie) różnią.

Z pralek biorę pod uwagę Aristona, bo rodzice oraz znajomi mają i nie
narzekają. Nie wykluczam innych, ale nie wiem czego tak naprawdę szukać,
jakich funkcji wymagać od sprzętu, żebyśmy byli potem zadowoleni. No i
rzeczy ważne - żeby była ekonomiczna i nie zepsuła się po okresie
gwarancji za szybko.

Lodówki - całkiem podobają mi się Elektroluxy, ale te które widziałem w
sklepie (Euro). Bierzemy pod uwagę od 300L w góre, z zamrażalnikiem na
dole, najchętniej z osobną regulacją temperatury w zamrażalniku i
komorze chłodzącej (fajnie by panel sterujący był na zewnątrz). Żadna z
oglądanych przez nas nie miała wymuszania obiegu powietrza - czy to
przydatna funkcja ? Widziałem na stronie Mastercooka promocję lodówek z
tym obiegiem, ale czy to nie jest zbędny bajer i prądożerca ?

Wdzięczny będę za wszelkie uwagi, porady, doświadczenia. To moje
pierwsze tego rodzaju zakupy i chciałbym być z nich zadowolony także za
kilka lat

Beniamin

2. Data: 2005-09-15 13:43:19

Temat: Re: Lodówka, pralka - jakie polecacie?
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beniamin" <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narzekają. Nie wykluczam innych, ale nie wiem czego tak naprawdę szukać,
> jakich funkcji wymagać od sprzętu, żebyśmy byli potem zadowoleni.
[...]

Temat się powtarza regularnie, pogoogluj. Ja polecam produkty grupy BSH
czyli Bosh / Siemens. Powody też już podawałem parę razy.
np.: http://tinyurl.com/77jqb
Ostatnie wydarzenia w fabryce Ariston/Indesit zdają się potwierdzać
wcześniejsze tezy.

3. Data: 2005-09-15 14:03:35

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np.: http://tinyurl.com/77jqb
> Ostatnie wydarzenia w fabryce Ariston/Indesit zdają się potwierdzać

Dzięki za pomoc. A czy coś z Bosh/Siemensa możesz konkretnie doradzić,
albo konkretnie odradzić ?

pozdrawiam
Beniamin

4. Data: 2005-09-15 19:44:48

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Elektroluxa super

5. Data: 2005-09-16 10:03:39

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl napisał(a):
> Polecam Elektroluxa super

A coś więcej? Czy pralkę czy lodówkę? JAkieś konkretne modele?

Beniamin

6. Data: 2005-09-16 11:38:03

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za pomoc. A czy coś z Bosh/Siemensa możesz konkretnie doradzić,
> albo konkretnie odradzić ?

Ja mam Boscha WFD-2060 PL. Jak do tej pory zero problemów :)
Jedyne czego mi w tej pralce brakuje to licznik czasu do końca prania.
Ale teraz już zdaje się porównywalne modele mają ten dodatek.
A w aktualnych modelach nie mam dobrej orientacji bo mnie to po prostu na
razie nie interesuje :)

7. Data: 2005-09-16 12:54:29

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> napisal(a):

Witam!

>Lodówki

Co jest na rynku mozesz zobaczyc na stronie www.cokupic.onet.pl
My kupilismy Electrolux ERB3022X, 303 litry, kolor inox.
Ustalilismy, ze chcemy lodowke z dwiema sprezarkami (czyli niezalezna
regulacja chlodziarki i zamrazarki) oraz zeby miala 4 regulowane polki
(wiekszosc lodowek ma 3). Zalozylismy, ze bedziemy ladowac duzo malych
przedmiotow, a nie wielkie garnki.
Model ten jest cichy. Pozbawiony wszelkich bajerow, tzn. nie ma
termometra, nie ma wymuszonego obiegu, nie ma szuflady zerowej. Ale
albo Electrolux albo bajery. Nie bylo nas stac na jedno i drugie.
Panel sterujacy jest na zewnatrz, u gory ale malo ergonomiczny. Niby
nie reguluje sie temp. zbyt czesto ale zeby trzebabylo leciec pojakis
srubokret? (Pokretla nie maja wypustek tylko rowki).
Generalnie dobra zwykla lodowka bez bajerow.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

8. Data: 2005-09-16 12:55:54

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> napisal(a):

Witam!

>Lodówki - całkiem podobają mi się Elektroluxy, ale te które widziałem w
>sklepie (Euro).

Aha, w Avansie (www.avans.pl) jest taniej ale moga miec problemy ze
sprowadzeniem. W EuroAGD placisz za transport! (ok. 26zl).

--
BW,
http://www.bwportal.pl

9. Data: 2005-09-16 13:54:02

Od: Jan Miś <n...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Sep 2005 14:54:29 +0200, Bronislaw Wolyniec napisał(a):

> Co jest na rynku mozesz zobaczyc na stronie www.cokupic.onet.pl
> My kupilismy Electrolux ERB3022X, 303 litry, kolor inox.

też kupiłem 3022X, rozważałem jeszcze 3600X ale jest droższa. Wg informacji
3600X robiona jest w Szwecji, inne we Wloszech

Jan Miś

jan_mis#op{kropka}pl

10. Data: 2005-09-16 15:51:05

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Miś <n...@s...nospam> napisal(a):

Witam!

>też kupiłem 3022X

I wiesz po co sa dwie zielone lampki? Swieca sie nawet jak sie
pokretlem wylaczy np. zamrazalnik. Bo jesli oznaczaja one po prostu
podlaczenie do pradu to to jest absurd. Przeciez i tak kabel
zasilajacy jest jeden.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź
Grzyb na scianie - co poradzicie.
Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Mikrofalówka LG typ MC8083MLR ktoś ma?
pękające płytki