Lody domowe

91. Data: 2017-09-01 22:24:28

Temat: Re: Lody domowe
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 21:50, Animka pisze:
> Ja bym chciała taki toruński pierniczek, taki jak te serduszka w sklepie.

Jeśli sobie zrobisz piernik dojrzewający i polejesz czekoladą, to
będziesz taki właśnie miała. A nawet lepszy.

Ewa

92. Data: 2017-09-01 22:25:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 19:22, Trefniś pisze:

> Tego uczą się dzieci na poziomie szkół zawodowych, ale nawet Gessler
> ignoruje procesy chemiczne zachodzące w cieście.

Empiria też ignoruje te procesy.

Ewa

93. Data: 2017-09-01 22:27:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 21:10, tandoori.curry pisze:
> Trzeba uczciwie powiedzieć że
> poziom wielu placówek gastronomicznych pozostawia sporo do życzenia.

To niestety prawda. Trzeba się nieźle naszukać, ale znaleźć można. Nawet
w nadmorskim kurorcie. Tylko niekoniecznie trzeba szukać najdroższych i
najbardziej (nomen omen) wyszukanych.

Ewa

94. Data: 2017-09-01 22:48:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 22:25 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Empiria też ignoruje te procesy.

Właśnie tego się obawiałem i przewidziałem.
Nie brnij w to.

Teraz tylko czekać na głosowanie "kto lubi Ewę".
To doskonale zastępuje fakty.

--
Trefniś

95. Data: 2017-09-01 23:00:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym chciała taki toruński pierniczek, taki jak > te serduszka w sklepie.

No to idź do sklepu. Nie rozumiem, po co samej piec coś, co ma być takie jak w
sklepie.

96. Data: 2017-09-01 23:09:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 21:52 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Ale brata to ma wspaniałego! Potrzebny mi kontakt do niego, Kontakt
> trudno znaleźć, bo on w telewizji częściej przebywa.

Z tym jakiś głębszy problem?
https://pl-pl.facebook.com/Ruch-Sprawiedliwo%C5%9Bci
-Spo%C5%82ecznej-348547675288161/
Czynny, publikuje na bieżąco, można się skontaktować.

--
Trefniś

97. Data: 2017-09-01 23:27:26

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-01 o 22:24, FEniks pisze:

> Jeśli sobie zrobisz piernik dojrzewający i polejesz czekoladą, to
> będziesz taki właśnie miała. A nawet lepszy.

Nie chcę kisić ciasta parę dni, żeby potem dopiero upiec :-(

--
animka

98. Data: 2017-09-01 23:40:05

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-01 o 23:09, Trefniś pisze:

> Z tym jakiś głębszy problem?
> https://pl-pl.facebook.com/Ruch-Sprawiedliwo%C5%9Bci
-Spo%C5%82ecznej-348547675288161/

> Czynny, publikuje na bieżąco, można się skontaktować.

Skasowałam, ubiłam fejsbuka, bo chcieli ode mnie jeszcze wynusić numer
telefonu. No i mam w związku z tym przechlapane jak chcę coś przeczytać.

--
animka

99. Data: 2017-09-02 10:31:06

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 01.09.2017 22:48, Trefniś wrote:

> Właśnie tego się obawiałem i przewidziałem.
> Nie brnij w to.
>
> Teraz tylko czekać na głosowanie "kto lubi Ewę".
> To doskonale zastępuje fakty.

Szanowny Trefnisiu,

Ja lubię Ewę.
Co do chodzenia na skróty to signum temporis.

Świat nie jest perfekcyjny jak mi się zdaje a szczerze mówiąc czekanie
pół roku dojrzałego piernika jest przecież nierealne.

Być może moje podejście jest zbyt pragmatyczne i redukuje piękno czy
odrębność ale w końcu wszyscy prędzej czy później będziemy jeść z
plastikowych torebek jak astronauci którzy latają w stacji kosmicznej od
lat nad naszymi głowami.

p. Gessler/forum kulinarne/książki kucharskie/stare przepisy babuni itp
spowolniaja jedynie ten nieuchronny proces.

100. Data: 2017-09-02 13:18:41

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=iOSCv4sc6Y0

))

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!