Lody domowe

221. Data: 2017-09-12 13:06:37

Temat: Re: Lody domowe
Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-30 o 12:39, stefan pisze:
> [...]
-szczycie;31573.html

> W Krakowie na Staromostowej obok czarnych lodów można dostać lody z
> polskich śliwek węgierek - " Są wegańskie, z mleka kokosowego,
> zweglonego kokosa z dodatkiem rumu, samo zdrowie. "
> http://www.miastokobiet.pl/czarne-lody-hitem-lata-20
17/
> pozdrawiam liżąco
> Stefan
W tymże Krakowie w Tiffany na Placu Szczepańskim miewają lody śliwkowe
(ale lista smaków zmienia się codziennie, zależy, na jakie składniki
jest sezon).

- -
Nika

222. Data: 2017-09-12 13:37:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika pisze:

> W tymże Krakowie w Tiffany na Placu Szczepańskim miewają lody śliwkowe
> (ale lista smaków zmienia się codziennie, zależy, na jakie składniki
> jest sezon).

Na św. Jana lody o smaku kwiatu paproci. Ciekawym które jeszcze mają
taki jednodniowy sezon.

Jarek

--
Aż tu widzę napis -- "Lody",
Taki napis, niech ja skonam!

224. Data: 2017-09-13 13:16:32

Temat: Re: [OT] Re: Lody domowe
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.09.2017 o 18:35, Akarm pisze:

> Bez przesady...
> Szukam i znajduję wyłącznie sprawdzając temat. Jakżeby inaczej?

Jeśli czegoś szukam, to zazwyczaj posługuję się słowami kluczowymi.
Niektóre wątki pamiętam także z tytułu, wtedy mi łatwiej.

> Mając na względzie rzeczowe dyskusje, pomoc innym czytelnikom, jestem
> zdecydowanie za prowadzeniem rozmów tylko i wyłącznie konkretnie i
> odpowiednio zatytułowanych. Dla dobra wspólnego.
> Usenet to nie forum, gdzie moderator może usunąć wpis niezwiązany z
> tematem. Sami powinniśmy zadbać o to, żeby można było odnaleźć szukane
> treści bez problemu.

No, to swoim apelem dałeś usprawiedliwienie sklerotykom bez honoru, by
nie musieli przepraszać za bezpodstawne wyzywanie od kłamczuchów.

Ewa

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!