Łodzianki to mają fajnie

1. Data: 2006-03-15 07:03:32

Temat: Łodzianki to mają fajnie
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazdroszczę Łodziankom, przeczytajcie artykuł z ostatniego "Poradnika Domowego"
http://strimfoto.ru/users/gosewa/75689/

2. Data: 2006-03-15 07:12:45

Temat: Re: Łodzianki to mają fajnie
Od: "Marzena" <C...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochanie nie zazdroscimy tylko robimy to samo :)
Spotykamy sie z robotkami w reku wymieniamy wzory i doswiadczeniem pomagamy
bezplatnie w szkolach itd itp
wystarczy troche samozaparcia. Beatka robi witraze, Basia frywolitke, Gosia
maluje a ja i p.Tereska mamy fiola i robimy wszystko kto sie przylaczy?
Police kolo Szczecina :)

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2006-03-15 07:25:21

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maluje a ja i p.Tereska mamy fiola i robimy wszystko kto sie przylaczy?

=========================
Marzenko, napisałam, że to ja zazdroszczę, a nie wy, czy ktoś inny.
Zazdroszczę fajnego miejsca spotkań, bo już ono samo jest inspirujące,
ciekawe. Ja też spotykam się z innymi zakręconymi maniaczkami robótek, ale nie
w takich fajnych miejscach. A tak naprawdę, to artykuł podniósł mnie na duchu,
że w mediach mogą czasami napisać o czymś innym niż polityce, przekrętach,
wojnach i niesympatycznych sprawach. No i chciałabym, żeby takich pozytywnych
reportaży,artykułów było więcej. Pozdrawiam.

4. Data: 2006-03-15 07:49:02

Od: "Marzena" <C...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

i zgadzam sie ja napisalam to po to aby pokazac ze chceic to moc bo takie
spotkania sa super!!!

szydełko
Koszyczki nie tylko [szydełko]
ebay-druty bambusowe i nie tylko
I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Bliźniak