Logopeda dla dziecka

1. Data: 2005-05-23 07:24:06

Temat: Logopeda dla dziecka
Od: "DGPS" <i...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje dobrego logopedy, albo poradni logopedycznej na terenie Gdyni dla
4-letniego dziecka. Moze macie wlasne doswiadczenia w tej materii i mozecie
cos poradzic.

darek DGPS
www.umgdy.gov.pl/jednostka/bon

2. Data: 2005-05-23 19:38:38

Temat: [ot] Logopeda dla dziecka
Od: MM <marcin.@.at.laczpol.kropka.net.kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

DGPS wrote:
> [...]
> 4-letniego dziecka. Moze macie wlasne doswiadczenia w tej materii i mozecie

troche obok, ale jak będziesz potrzebować laryngologa dobrego (z
powołania) to znam prywatną lekarkę. polecę w razie czego na prv.

MM

3. Data: 2005-05-23 20:41:54

Temat: Re: Logopeda dla dziecka
Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DGPS napisał:

> [...]
> 4-letniego dziecka. Moze macie wlasne doswiadczenia w tej materii i mozecie

pl.soc.dzieci

Eulalka

4. Data: 2005-05-23 22:54:12

Od: "Piotr (Firma POLoPIM)" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

DGPS napisał(a):
> [...]
> 4-letniego dziecka. Moze macie wlasne doswiadczenia w tej materii i mozecie

poprosze o przesłanie maila, wysle namiary

--
Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
- Cenzura - pomyślał Stirlitz.

5. Data: 2005-05-26 14:43:52

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d6tf50$6j1$1@theone.laczpol.net.pl,
Eulalka <x...@x...xx> napisał/a:

> pl.soc.dzieci
>
> Eulalka

Dlaczego?
W końcu przedszkolak.
Ja pytanie o dobrego logopedę też bym tu zadała.
Ale ja się pewnie nie znam, jako prawie-autor tej grupy ;-)

PS. Jade do mamusi z kwiatami i w cholerę, nie będzie mnie tu do niedzieli i
będziecie mieli swięty spokój ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Prawdziwa miłość w kobiecie nigdy nie oczekuje równej zapłaty za to,
co daje, ani szczęścia równemu temu, jakie chce sprawić

6. Data: 2005-05-27 13:12:35

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Dlaczego?
> W końcu przedszkolak.

Ze wzglęgów praktycznych. Na psd przsiaduje więcej trójmiejskich rodziców.

> PS. Jade do mamusi z kwiatami i w cholerę, nie będzie mnie tu do niedzieli i
> będziecie mieli swięty spokój ;-)

Ble, ble, ble.... komóry nie wyłączyłaś ;)

Eulalka

PS. Z tym o czym była mowa, jeszcze sie zastanowimy. Ale dzięki wielkie
za chęci. Obiecuję wziąć tyłek w troki i przyjechać na ten cholerny
Śląsk w czasie wakacji. Szykuj wódeczkę.

7. Data: 2005-05-29 18:44:22

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d776ab$f1d$1@theone.laczpol.net.pl,
Eulalka <x...@x...xx> napisał/a:

> Ze wzglęgów praktycznych. Na psd przsiaduje więcej trójmiejskich
> rodziców.

no to na to nie wpadłam.

> Ble, ble, ble.... komóry nie wyłączyłaś ;)

No i zgubiłam się przez to w mieście Kraka. ;-) Ale na szczęście (dla mnie)
mnie odnaleźli.

> Eulalka
>
> PS. Z tym o czym była mowa, jeszcze sie zastanowimy. Ale dzięki
> wielkie za chęci.

Czyli na razie wstrzymuję się ze wszelkimi akcjami.

> Obiecuję wziąć tyłek w troki i przyjechać na ten
> cholerny Śląsk w czasie wakacji. Szykuj wódeczkę.

Wódeczkę już mam mrozić?
Z tego co widzę na rodzinie, to musze większy zapas zakupić ;-)
Niech stracę, idę do monopolowego ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju.
/Paul Claudel/

8. Data: 2005-05-29 19:17:49

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Czyli na razie wstrzymuję się ze wszelkimi akcjami.

HGW, ale na to wygląda.
Nie wiem.
Dam znać.

> Z tego co widzę na rodzinie, to musze większy zapas zakupić ;-)
> Niech stracę, idę do monopolowego ;-)

Kupuj, najwyżej do odwyku sie dołożysz.

Eulalka

trochę się chwalę a trochę o rade prosz