Lojalnie informuję...

31. Data: 2012-07-09 15:54:13

Temat: Re: Lojalnie informuję...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Lewczuk" <l...@g...com> wrote in message
news:almarsoft.5689255990339262665@news.atman.pl...
> Dnia Mon, 9 Jul 2012 10:06:06 -0500, "Iwon\(k\)a"
> <i...@p...onet.pl> rzekł:

> Jakis czas temu slyszalem ze na statycznego polaka przypada jakos pol
> dziecka, 2 kola od samochodu, poltora telefonu komorkowego i cos mniej
> niz sr krajowa. trzeba jednak research po sieci zrobic bo nie dam sobie
> nic drzwiami przytrzasnac za te wartosci :)

hahaha. dobre.

mam jednak wrazenie, ze Edmund.Wspalnialy inna statystyke mial na mysli.
Ale mylic sie oczywiscie moge.

i.

32. Data: 2012-07-09 17:07:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 22:37, medea <x...@p...fm> wrote:
> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.
>
> Na zdrowie!

Wstrętne zołzy.

Stalker, ...żeby nie powiedzieć, że gupie cipy :-D

33. Data: 2012-07-09 19:55:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 17:05:30 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Google pokazują was troje, jako TOP3 wszechczasów.

Mnód na moje serce :-)

> To nie był mój
> subiektywny wybór :)

Szkoda ;-)

--
XL

34. Data: 2012-07-09 19:59:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jul 2012 17:52:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-07-09 16:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Sprawdźmy.
> Pytanie do medei: ilukaratowy miałam brylant w pierścionku?

Myślę, że zapamiętała i odpowie prawidłowo.

--
XL

35. Data: 2012-07-09 20:18:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 17:52, Qrczak pisze:

> Sprawdźmy.
> Pytanie do medei: ilukaratowy miałam brylant w pierścionku?

Tak mię olśnił, że nie dałam rady karatów policzyć. Ale był!

Ewa

36. Data: 2012-07-09 20:22:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jul 2012 22:18:49 +0200, medea napisał(a):

> Tak mię olśnił, że nie dałam rady karatów policzyć. Ale był!

Na pewno fałszywy.

--
XL

37. Data: 2012-07-09 20:23:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 23:41, Aicha pisze:

> BTW, spróbowałam tej Twojej wersji cukinii. Smakowita :)

A to chyba Paulinka swoją cukinię panierowaną zachwalała.

Ewa

38. Data: 2012-07-09 20:24:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 19:07, Stalker pisze:

> Wstrętne zołzy.
>
> Stalker, ...żeby nie powiedzieć, że gupie cipy :-D

Gupie, ale za to jakie fajne! ;)

Ewa

39. Data: 2012-07-09 20:43:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 22:23, medea pisze:

> A to chyba Paulinka swoją cukinię panierowaną zachwalała.

Ta ze skórką :)

40. Data: 2012-07-09 21:01:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 22:43, Aicha pisze:

> Ta ze skórką :)

A, o to chodzi. Zdecydowanie wolę, jeśli pożywienie ma wyrazisty kolor i
kształt, to dlatego. Poza tym myślałam, że wszyscy tak robią. ;)

Ewa

Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.
Internet przejmują człowiekowaci.
Won