Łóżko piętrowe czy coś innego ?

1. Data: 2009-10-13 08:49:22

Temat: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam dwójkę dzieci (bliźniaczki - córeczki - 2,5 letnie).
Obecnie dzieci używają łóżeczek 120x60 , ale niestety są one już tak
naprawdę za małe dla nich.

Niestety pokój dziecięcy jest dość mały (około 8 m2).

Chciałem kupić im łóżeczko piętrowe z materacami 180x80 , ale chyba
jeszcze są za małe na to ...
W ostateczności można by rozłożyć łóżko piętrowe na 2 oddzielne łóżka
ale wtedy pokój został by mocno "zagracony" i zostało by naprawdę mało
miejsca ..

Myślałem też nad łóżkiem dwu "poziomowym" gdzie dolne łóżko wyciąga
się jak szufladę , ale w tym przypadku boję się że dziecko na "górze"
będzie spadało na te na dolnym łóżku (brak zabezpieczeń) albo jesli w
nocy bedzie chciało dziecko na górnym łóżku skorzystać z ubikacji to
będzie budziło i deptało dziecko na dolnym łóżku ...
Więc raczej ten pomysł odpadł ...

Chciałbym raczej 2 niezależne łóżka , więc wersalki , sofy odpadają.
Jedna z córeczek mocno się kreci w nocy i mogła by nie dać drugiej
spać :)

Chyba więc zostaje mi zakup łóżka piętrowego i rozłożenie go na dwa
niezależne łóżka , no chyba że macie jakiś inny pomysł ?
Bo raczej dzieci poniżej 3 lat sa za małe na "normalne" łóżko
piętrowe ?

Czy zakup łóżka piętrowego 180x80 to dobry pomysł , czy jednak kupić
200x90 ?
Wiem że to niby tylko "20cm" ale do jakiego wieku dziecku na łóżku
180x80 mogło by korzystać ?

Czy jednak musi być to łóżko 200x90 ?

Dzieki !

2. Data: 2009-10-13 09:15:34

Temat: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszpir pisze:

> Czy zakup łóżka piętrowego 180x80 to dobry pomysł , czy jednak kupić
> 200x90 ?

A w ogóle taki wymiar istnieje, czy tylko na zamówienie ? Bardziej
standardowy jest 90x190.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

3. Data: 2009-10-13 09:26:42

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@0...pl> napisał

> A w ogóle taki wymiar istnieje, czy tylko na zamówienie ? Bardziej
> standardowy jest 90x190.

Wręcz przeciwnie - standardowa długość łóżka czy materaca to właśnie 200
cm.

4. Data: 2009-10-13 09:27:22

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wiem że to niby tylko "20cm" ale do jakiego wieku dziecku na łóżku
> 180x80 mogło by korzystać ?

Bez większego problemu do jakichś 10 lat, ale jeśli masz możliwość, to
jednak kup większe, bo są po prostu wygodniejsze.
Co do samego spania na piętrze - faktycznie, Twoje córeczki jeszcze są na
to trochę za małe. Ja swoich synów wpakowałem na piętrusy jak mieli ok. 3,5
roku. To były łóżka z VOX'a o wysokości góra 175 cm z dość wysoką barierką.

5. Data: 2009-10-13 09:37:16

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo pisze:
> "PeJot" <P...@0...pl> napisał

> Wręcz przeciwnie - standardowa długość łóżka czy materaca to właśnie 200
> cm.

Zgoda, 190 jest mniej popularne, ale dostępne. Na zamówienie można i
188.3 cm zrobić :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

6. Data: 2009-10-13 09:38:07

Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roku. To były łóżka z VOX'a o wysokości góra 175 cm z dość wysoką barierką.

To trochę mnie zmartwiłeś (łaś) :(

Myślałem że sporo dłużej niż do 10lat :(

Myślałem o takim łóżeczku:
http://www.allegro.pl/item757684963_lozko_pietrowe_k
acper_mega_promocja_od_ss.html

Tyle że ono jest na materac 180x80 , chyba większość widzę że jest na
180x80 w ostateczności 190x80 ...
Te 200x90 są droższe i ... brzydsze , bo raczj z wyglądu są dla osób
dorosłych lub młodzieży ...

7. Data: 2009-10-13 09:49:53

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał

> To trochę mnie zmartwiłeś (łaś) :(

~eś :)

> Myślałem że sporo dłużej niż do 10lat :(

Wiesz, na upartego to i dorosły się prześpi, ale chyba nie o to chodzi ;-)
10-latek ma już przeważnie te swoje 140-150 cm. Do tego dodaj miejsce na
poduszkę, miejsce na "luz techniczny", bo przecież człowiek podczas snu się
rusza. No niech będzie, że do 12 lat ;-) Poza tym weź pod uwagę to, że za
kilka lat to łóżeczko może się najzwyczajniej w świecie rozpaść, co nie
jest takie rzadkie biorąc pod uwagę jakość naszych mebli. No i nie każda
nastoletnia panna będzie chciała spać w łóżku, w którym sypia od 3. roku
życia ;-)

> Myślałem o takim łóżeczku:
> http://www.allegro.pl/item757684963_lozko_pietrowe_k
acper_mega_promocja_od_ss.html

Wygląda bardzo przyzwoicie.

8. Data: 2009-10-13 11:08:40

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości

> A w ogóle taki wymiar istnieje, czy tylko na zamówienie ? Bardziej
> standardowy jest 90x190.

Istnieje.
Ja mam dla dzieciaków własnie wymiar 180x80. Piętrowe, żeby nie było.

Sylwia

9. Data: 2009-10-13 13:06:24

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszpir pisze:
> [...]
> niezależne łóżka , no chyba że macie jakiś inny pomysł ?
> Bo raczej dzieci poniżej 3 lat sa za małe na "normalne" łóżko

Moim zdaniem za małe. Zwłaszcza wyobraź sobie to na górze gdy nocą po
ciemku w półśnie zechce do toalety. Rozważ na razie zwykła materacyki
piankowe 160 cm kładzione bezpośrednio na podłogę plus komódka na
pościel. Zajmują minimum miejsca, są łatwo przenośne nawet dla małego
dziecka. No i świetnie służą do zabawy, guza sobie o nie nie można
zrobić. A jak osiągną wiek szkolny to dopiero albo łóżko piętrowe, albo
dwa kombajny.

Adam

10. Data: 2009-10-13 14:22:51

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

kaszpir <k...@t...pl> napisał:
> [...]

> W ostateczności można by rozłożyć łóżko piętrowe na 2 oddzielne łóżka
> ale wtedy pokój został by mocno "zagracony" i zostało by naprawdę mało

Rozrysuj sobie na papierze, bo pomysl z rozlozeniem nie jest glupi.
Gdy dzieci dorosna i będą potrzebne dwa biurka, łózka mozna zlozyc, zeby
bylo wiecej miejsca.

> Bo raczej dzieci poniżej 3 lat sa za małe na "normalne" łóżko
> piętrowe ?

Raczej tak, chociaz lozka gorne zwykle mają barierkę.

> Czy zakup łóżka piętrowego 180x80 to dobry pomysł , czy jednak kupić
> 200x90 ?

180 na 80 wystarczy. Jak robilam tapczanik dla corki to hachowiec mi
tlumaczyl, ze dwoje ludzi moze spac na wersalce ok. 120 cm szerokosci, to
80 cm zupelnie wystarczy dla jednej ososby.

> Wiem że to niby tylko "20cm" ale do jakiego wieku dziecku na łóżku
> 180x80 mogło by korzystać ?

Przy wzroscie ok 165 cm (17-18 lat?) mogloby byc juz za krotkie.
Czasem trzeba tez wymienic materac, dla wiekszego dziecka powinien byc
grubszy.

Pozdrowienia,
Lila

Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach