Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?

1. Data: 2004-04-04 18:02:04

Temat: Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, w lesie przy mojej działce na której buduję dom, jest 6 mrowisk
dużych leśnych mrówek. Przyszła wiosna i towarzystwo sie rozlazło. Dzisiaj
zauważyłem mrówki 80 m od lasu, ziemia zaorana a one jeszcze niosły coś dwa
razy większego od siebie. Jak one to robią? Poradźcie co z nimi począć.
Przecież mógłbym je zalać octem, ale kocham przyrodę i nie mogę. Spać z
mrówkami w sypialni też nie chcę. Pzdr wiosennie

2. Data: 2004-04-04 18:25:16

Temat: Re: Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:634e.00000192.40704d9b@newsgate.onet.pl Użytkownik
<z...@f...pl> napisał(a):

> ... Dzisiaj zauważyłem mrówki 80 m od lasu, ziemia zaorana a one
> jeszcze niosły coś dwa razy większego od siebie. Jak one to robią?
> Poradźcie co z nimi począć.

Hejka. Na mrówki skuteczny jest środek o nazwie Telimena. :-)
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki
H.Z.: " Tadeusz spostrzegł zmarszczkę na twarzy Telimeny, która ciągnie się
od ucha do ucha." :-(

3. Data: 2004-04-04 18:57:35

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:634e.00000192.40704d9b@newsgate.onet.pl,
Użytkownik napisał(a):
> [...]
> robią? Poradźcie co z nimi począć. Przecież mógłbym je zalać octem,
> ale kocham przyrodę i nie mogę. Spać z mrówkami w sypialni też nie

Polubić

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2004-04-04 19:48:50

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przecież mógłbym je zalać octem, ale kocham przyrodę i nie mogę. Spać z
> mrówkami w sypialni też nie chcę. Pzdr wiosennie

Jeśli dobrze rozumiem, to one są na dworze, a nie w Twojej sypialni ? To co
Ci przeszkadzają ?

Natalia

5. Data: 2004-04-04 20:56:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polubić
>
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Ten las, na terenie jakiego leśnictwa rośnie ?

Pozdrawia zaniepokojony boletus

6. Data: 2004-04-05 00:15:44

Temat: Odp: Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> Przecież mógłbym je zalać octem, ale kocham przyrodę i nie mogę. Spać z
> mrówkami w sypialni też nie chcę. Pzdr wiosennie

leśne do mieszkania raczej nie wejdą...
moon

7. Data: 2004-04-05 19:43:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuj do mrowiska wsadzic szmatke z kilkoma kroplami jodyny.Powinny
spakowac bagaze i wyniesc sie do sasiadow .Tak wyprosilem zdomu faraonki a
one sa bardzo uparte.Na mrowki ogrodowe tez to pomaga.

8. Data: 2004-04-05 23:56:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spakowac bagaze i wyniesc sie do sasiadow .

Jeszcze jedna taka rada i wylecisz na ......:-( !!!

9. Data: 2004-04-08 15:58:08

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jedna taka rada i wylecisz na ......:-( !!!

Czyżby na mrowisko?
Pozdrawia zaciekawiony skryba

Karagana syberyjska i modrzew. Szczepienie.
Nowości wydawnicze
transferuję świeże galerie z małymi zdjęciami
hortensja
Zimna woda brzegi rwie