Ludzie głupsi od gołębi.

21. Data: 2011-01-17 14:18:02

Temat: Re: Ludzie głupsi od gołębi.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:igv6f6$8mo$1@inews.gazeta.pl...

> Rewelka.

Zwlaszcza kawalek:
"Następnie uczeni przystosowali zabawę tak, by można było za jej pomocą
testować gołębie"

22. Data: 2011-01-17 14:34:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 15:18, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl>
>
> Zwlaszcza kawalek:
> "Następnie uczeni przystosowali zabawę tak, by można było
> za jej pomocą testować gołębie"

Ojj, przeciez niektorzy nawet przestrzen zaginajo,
aby im do wzoru pasowala.

23. Data: 2011-01-17 14:46:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
On 17 Sty, 15:18, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl>

>Ojj, przeciez niektorzy nawet przestrzen zaginajo,
>aby im do wzoru pasowala.

Nawet sa w tym wiarygodni. Mi raczej chodzilo o zachwyt nad czyms, o czym
nie wiadomo tak naprawde nic.

24. Data: 2011-01-17 14:52:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 15:46, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" <c...@g...com>
>
> Nawet sa w tym wiarygodni.

Hmm...

> Mi raczej chodzilo o zachwyt nad czyms, o czym
> nie wiadomo tak naprawde nic.

Kurcze, mi tez.
Bo jakos, choc sie mocno staram,
nie widze roznicy.

Ale, zalozmy, ze to moje prywatne watpliwosci.

25. Data: 2011-01-17 14:55:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezłą "paranoję" aby w tak INTUICYJNIE POZORNIE PROSTEJ sytuacji dawać
> jakieś DODATKOWE SZANSE modelowi matematycznemu.
>
> Co więcej sugeruje, że prostsze organizmy nie mogąc tworzyć takich modeli
> mają w mózgu coś "łatwiejszego" do wyewoluowania (hipoteza) - uciekają się
> po prostu do praktycznego rozwiązania metodą Monte Carlo tyle że z użyciem
> Rzeczywistości i swojej emocjonalno-"apetytywnej" reakcji na nią zamiast
> komputera. A ludzie nie są w stanie tworzyć TAK SPRAWNYCH reprezentacji
> modeli Monte Carlo w kontakcie z czystą rzeczywistością.

I tak oto, na naszych oczach rodzi sie urban legend. Jak za 10 lat bedzie o
tym w telewizji bede mogl sie pochwalic, ze bylem przy narodzinach.

26. Data: 2011-01-17 15:01:50

Temat: Re: Ludzie glupsi od golebi.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
h.googlegroups.com...

> Hmm...

> Kurcze, mi tez.
> Bo jakos, choc sie mocno staram,
> nie widze roznicy.

Miedzy zaginaniem przestrzeni a przystosowywaniem eksperymentu do golebi?

To pierwsze to tylko gra slow, ktora moze Ci sie zdawac malo akceptowalna,
ale taka nazwe wymyslono, dla "zmian w metryce", bo dla znajacych temat jest
dosc intuicyjna i obrazowa.

To drugie, nie zawiera zadnej tresci, a poniewaz dyabeu w szczegolach, to
kto wie czy tam czasem nie ma jakiegos trywialnego bledu. Jak uczy
doswiadczenie, zwykle metodologia badawcza i matematyka sa najslabszymi
elementami tez stawianych przez psychologow, zwlaszcza popularyzatorow.

27. Data: 2011-01-17 15:14:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 16:01, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
> ale taka nazwe wymyslono, dla "zmian w metryce", bo dla znajacych temat jest

Tak, znam temat.
Problem tkwi po mojej stronie, ze tak powiem,
w zaakceptowaniu pewnych pomyslow tzw nauki,
teoretykow fiz-mat i kosmologii.

> [...]
> doswiadczenie, zwykle metodologia badawcza i matematyka sa najslabszymi
> elementami tez stawianych przez psychologow, zwlaszcza popularyzatorow.

Pozyjemy, zobaczymy, tyle moge, poki co.

Gołąbki dwa!
MAGDOLINA...
Kłamstwo katyńskie, kłamstwo smoleńskie.
PODSTAWY PSYCHIATRII DLA STUDENTÓW...
U MALYCH, CZARNIAWYCH...