Ludzie, jagody widziałam!

1. Data: 2001-06-22 17:51:04

Temat: Ludzie, jagody widziałam!
Od: <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam dzisiaj jagody w jakiejś koszmarnej cenie... ale chyba się skuszę.
Nie ma przecież nic piękniejszego niż czarne jagodowe zęby i fioletowy język :)

Przy okazji poproszę o jakieś przepisy... co z tymi jagodami zrobić?

asiek23

1. Data: 2001-06-22 18:50:05

Temat: Re: Ludzie, jagody widziałam!
Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

PIEROGI !!!! PIEROGI !!!!

Slav

1. Data: 2001-06-22 18:52:51

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Widziałam dzisiaj jagody w jakiejś koszmarnej cenie... ale chyba się
skuszę.

Ja tez widzialam i jesli jutro nie bedzie deszczu to ide na poszukiwania do
lasu
Marza mi sie pierogi z jagodami i slodka smietanka
a jak nie znajde to kupie i i tak pierogi beda
Daga

1. Data: 2001-06-22 19:15:36

Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
skuszę.
> Nie ma przecież nic piękniejszego niż czarne jagodowe zęby i fioletowy

Eeee tam, mi to do domciu przynieśli i jak zobaczyli moje błyszczace oczy to
nawet stwierdzili, że dziś to nie, ale tak za tydzień to nawet potargować
sie bede mogła :))) . To sie nazywa nadążanie za klientem ;-)
Kianit

1. Data: 2001-06-22 19:44:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit / Dominika C. <r...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9h061l$qi6$...@n...tpi.pl...
> [...]
potargować
> sie bede mogła :))) . To sie nazywa nadążanie za klientem ;-)
W wawie, 18 zł za łubiankę małą, ok 1 z groszami.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-22 20:29:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ssiegmund" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> PIEROGI !!!! PIEROGI !!!!

eee tam pierogi...
JAGODZIANKI!!!
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-23 11:10:49

Od: "Ann" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagody są. Chodzę już na nie od tygodnia. Słodziutkie i smaczne.
Polecam placek drożdżowy z jagodami i kruszonką.
Ania

1. Data: 2001-06-23 17:48:20

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce jagodzianek!!!!
Ale nie wiem jak je zrobic :-((((
Grazyna
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9h09p9$gae$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2001-06-24 19:58:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewcia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chce jagodzianek!!!!
> Ale nie wiem jak je zrobic :-((((
> Grazyna

Zrobić ciasto drożdżowe takie gęściejsze... brać kawałek wkładać w środek
jagódki zmieszane z cukrem (nieprzesmażone) zalepiać. Odstawić ciut do
wyrośnięcia... i do piekarnika...
--

Poszukuję
Blender Braun MR 404 kameleon