Ludzie listy pisza

1. Data: 2019-01-18 20:59:29

Temat: Ludzie listy pisza
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

z grupy pl.soc.religia, lekko poprawione:

>Mam na imię Krzysiek. Jestem chory na schizofrenię paranoidalną
przewlekłą. Jest to choroba psychiczna, a na dodatek zostałem opętany
przez legion demonów. Po paru latach zostałem opętany przez kilka złych
duchów, a po następnych kilku latach zostałem opętany przez tysiące
demonów z nieba.

Jestem chory psychicznie i opętany przez złe duchy. Zachorowałem jak
miałem 26 lat. Dopóki byłem zdrowy funkcjonowałem jak każdy zdrowy
człowiek, uczyłem się, potem pracowałem, odsłużyłem też 2 lata wojska.
Jak się rozchorowałem to pracowałem u wujka na gospodarstwie rolnym jako
pomocnik rolnika. Dopracowywałem u niego do renty. Pracowałem u niego za
spanie i jedzenie. Potem zamieszkałem w Szpitalu Psychiatrycznym w
Lubiążu, gdzie się leczyłem. Tam pracowałem przy sprzątaniu oddziału na
którym mieszkałem. Sprzątaliśmy korytarze, stołówkę, łazienkę oraz sale
sypialne. Pracowałem za darmo. Tam mieszkałem około 10 lat. Teraz
mieszkam w Domu Pomocy dla Psychicznie Chorych. Mieszkam tutaj już około
20 lat. Tu są pracownie dla chorych. Pracuję na tych pracowniach od 19
lat. Pracuję na tych pracowniach za szklankę herbaty do południa i
szklankę herbaty po obiedzie. Dom Pomocy nie ma pieniędzy, żeby nam płacić.

Mój Tato i Mama rozwiedli się jak miałem około 3 lat. Mam 2 siostry
rodzone, 2 siostry przyrodnie i 1 brata przyrodniego. Tato nas
wychowywał z początku sam, potem żył z drugą kobietą.

Jestem chrześcijaninem wyznania rzymsko-katolickiego. Zauważyłem w
słoneczne dni, że nad naszym Domem Pomocy Społecznej niebo jest nieco
ciemniejsze niż jak patrzę na niebo na boki od DPS-u. A jak patrzę na
boki to widzę, że niebo jest jaśniejsze i poznaję po tym, że złe duchy
nie chcą dopuścić by ten list był w internecie.

List do Dzieci.

Najukochańsze i najdroższe Dziecko i najukochańsze i najdroższe Dzieci
na całym świecie. Matka Boża z Medjugorie, gdzie ukazuje sie od 1981
roku, kilku osobm powiedziała, że gdybyśmy się dowiedzieli jak bardzo
nas kocha Ciebie Dziecko, i wszystkie Dzieci na całym świecie,
powiedziała, że bezgranicznie Nas kocha, to byśmy płakali z radości. O
Trojcy Przenajświętszej i Matce Bożej oraz o Duchowieństwie, ze
wszystkich ludzi na świecie najbardziej poważam i szanuję i kocham
Ciebie najukochańsze i najdroższe Dziecko, i Was najukochańsze i
najdroższe Dzieci na całym świecie. A to dlatego, że wyczytałem w pewnej
i dobrej książce religijnej katolickiej  w wydaniu polskim, pod tytułem
"Medjugorje, lata '90, triumf serca" na stronie 340 o książce
katolickiej pod tytułem "Dzieci pomóżcie memu sercu zwyciężyć" (Sercu
Matki Bożej) i doszłem do przekonania, ze Ty najukochańsze i najdroższe
Dziecko i Wy najukochńsze i najdroższe Dzieci na całym swiecie pomożecie
(i to na pewno) Sercu Matki Bożej zwyciężyć.

Najukochańsze i najdroższe Dziecko i Wy najukochańsze i najdroższe
Dzieci na całym świecie, to co Wam oznajmiłem rozgłaszajcie wszystkim
Waszym kolegom i koleżankom, chorym i zdrowym Dzieciom, młodszym i
starszym Dzieciom, Dzieciom z poprawczaków, Domów Dziecka i Dzieciomw
szpitalach, a Wasi koledzy i koleżanki niech to rozgłaszają dalszym
swoim kolegom i koleżankom, itd. Niech Was będzie dużo, niech o tym
dowie się dużo Dzieci.

Najukochańsze i najdroższe Dziecko i najukochańsze i najdroższe Dzieci
na całym świecie proście Waszych rodziców, aby kupili Wam w księgarniach
katolickich książkę pod tytułem "Dzieci pomóżcie memu sercu zwyciężyć".
Z tej książki dowiecie się co macie robić aby Serce Matki Bożej
zwyciężyło. Informacje o tej książce też możecie Dzieci znalezć w
internecie. Jest tam ta książka pokazana, i adres księgarni, w której,
przez pocztę, można ją kupić.

Kochane i najdroższe Dziecko, kochane i najdroższe Dzieci na całym
świecie. Przetłumaczajcie ten list na języki krajów, które znacie, i
umieszczajcie je w internecie. A jak nie znacie innych języków, to
proście Waszych Rodziców, kolegów i koleżanek, Waszych przyjaciół i
znajomych, żeby ten list przetłumaczyli na inne języki i umieszzali w
internecie tak, żeby dużo Dzieci pomagało Sercu Matki Bożej zwyciężyć.

Najukochańszy i najdroższy Misjonarzu i Misjonarko. I najukochańsze i
najdrożsi Misjonarze i Misjonarki na całym świecie, My, reszta
ludzkości, będziemy, za to, że pomożecie Sercu Matki Bożej zwyciężyć,
dziękować Wam i okazywać Wam wdzięczność juz za życia i przez Wieczne
Czasy. Będziemy Was kochać i szanować już za życia i w Wieczności.
Nazwałem Ciebie Misjonarzem i Misjonarką i Was Dzieci na całym swiecie
Misjonarzami i Misjonarkami, bo Wy na pewno podejmiecie się czynić to,
co w tej ksiązce, o której Was powiadomiłem, jest napisane. To jest
Twoją Misjonarzu i Misjonarko, i Waszą Misjonarze i Misjonarki na calym
świecie, misją do spełnienia. Jestem przekonany, że nas dorosłych i
Matkę Bożą, nie zawiedziecie. Będę się za Ciebie Misjonarzu i Misjonarko
i Was Misjonarze i Misjonarki na całym świecie, modlił.

Najukochańszy i najdroższy Misjonarzu i Misjonarko, i najukochańsi i
najdrożsi Misjonarze i Misjonarki na całym świecie Proszę Was, żebyście
mi nie przysyłali żadnych pieniędzy ani paczek, i nic z odzieży. Bo ja
mam w tym Domu Pomocy Społecznej wszystko co potrzeba do spokojnego
życia. Bo boję sie, że jakbyście mi przysłali te rzeczy, to mógłbym się
stać bogaty i to mogłoby mi zaszkodzić na umyśle. Mógłbym po prostu
ogłupieć.

Krzysiek

** Moze zaprosimy Krzysia na grupe? Leo chyba ma namiary?
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

2. Data: 2019-01-18 21:33:24

Temat: Re: Ludzie listy pisza
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-18 20:59, silvio balconetti wrote:

> [...]
> ogłupieć.
>
> Krzysiek
>

> ** Moze zaprosimy Krzysia na grupe? Leo chyba ma namiary?

i widzisz coś narobił?
Tego też zaproś.
http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

3. Data: 2019-01-18 22:00:13

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> i widzisz coś narobił?
> Tego też zaproś.
> http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

Grupy dyskusyjne sa dla wszystkich, a psychologiczna jest nie (tylko)
dla psychologow i psychicznych, lecz traktuje o psychologii w zyciu
codziennym. ;-) A wiec jest o milosierdziu, kanaliach, Ukraicach,
Niemcach, bazyliszku, teologii, Zydach, Owsiaku, czub(k)ach, zdziwieniu,
imigrantach, barbarzyncach, matce boskiej, Churchillu, lewactwie...
Cholera, nie ma nic o Ruskich! Dlaczego? Moja byla tesciowa Sowieci
zmusili do przeniesienia sie za Bug z jedna walizka, a ona z
wdziecznosci stala sie pozniej komunistka. Nikt nie ma takich rodzinnych
zaszlosci? ;-)

4. Data: 2019-01-19 16:43:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/01/2019 o 21:00, silvio balconetti pisze:

> [...]
> zmusili do przeniesienia sie za Bug z jedna walizka, a ona z
> wdziecznosci stala sie pozniej komunistka. Nikt nie ma takich rodzinnych
mojego dziadka prywiezli w zalutowanej trumnie, Hubal czy czekista? nie
znaju, a moze ze starej szkoly lwowskiej, prawdy nie dojdziesz

--
gazebo

5. Data: 2019-01-19 16:46:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/01/2019 o 19:59, silvio balconetti pisze:

> z grupy pl.soc.religia, lekko poprawione:
> [...]
>
> Krzysiek
>

> ** Moze zaprosimy Krzysia na grupe? Leo chyba ma namiary?

no tak, teraz lancuszka do tornistra nie podrzucamy, nowy rok, nowe
wyzwania, nowe technologie, nowe mozliwosci
--
gazebo

Mowa miłości.
Nie dajmy się zwariować