Ludzie zasad i Ludzie troski

71. Data: 2009-08-27 17:05:56

Temat: Re: Ludzie zasad i Ludzie troski
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Czy w takim razie znosisz ironiczne jaja:-)?

A inni to znoszą. Z uśmiechem.

Qra

72. Data: 2009-08-27 17:22:24

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam- dla mnie to stek bzdetów. Polit gramotny dziennikarzyna nawet
> nie próbuje odgadnąć, po co są zasady. No cóż- czego wymagać od GW...

Sa faktycznie dwa rodzaje zasad, odgorne, juz istniejace i takie, ktorze
wynikaja z biezacej sytuacji spolecznej. Pytanie, ktore sa wazniejsze i
pytanie, dlaczego niektore zasady nie ulegaja niejako automatycznym
modyfikacjom...
A ty fronde czytasz?

--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

73. Data: 2009-08-27 18:48:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A inni to znoszą. Z uśmiechem.

A ja też jestem inny- i prosiłem Cię o złote- nie ironiczne jajo:-)

pozdrawiam

Chiron

74. Data: 2009-08-31 09:29:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
>A tu link do ciekawego artykułu, który, moim skromnym zdaniem jest świetnym
>podsumowaniem całej dyskusji:
> http://wyborcza.pl/1,80322,6941742,Ludzie_zasad_i_lu
dzie_troski.html

Sroda to dla mnie ciekawa osoba, bo jak spora czesc feministek,
glosi sprzecznosci. Jej pozorna dobrotliwosci skrywa dziwne ideologizmy
ktore
Sroda glosi.

np. jednym z przejawow "troski" Srody jest wprowadzenie powszechnej aborcji
dla kobiet. Nie zeby te kobity zrozumiec, nie zeby im pomoc... to nie.
Wedlug Srody - kobieta bedzie miala dobrze jesli bedzie mogla usunac swoje
dziecko.
Dla mnie to czysty ideologizm.

Sam jej slucham z ciekawoscia bo lubie wiedziec jaki
ma problem i co jej po glowie chodzi.
Sroda ma konika na punkcie religii, chrzescijanstwa, czesto stara sie
je zdyskredytowac. Natomiast nie slyszalem zeby w tej swojej "trosce"
mowila
cos o ofiarach stalinizmu czy generalnie ogromnej licznie ofiar ruchow
lewicowych
w XX wieku. Jakas taka wybiórcza troska.

Pozdr,
Duch

75. Data: 2009-08-31 10:53:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 11:29:59 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> lewicowych
> w XX wieku. Jakas taka wybiórcza troska.

H O W G H !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--

Ikselka.

76. Data: 2009-08-31 11:20:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> [...]
> lewicowych
> w XX wieku. Jakas taka wybi�rcza troska.

Dla Środy kobieta ma mieć możliwość wyboru, to zaprzecza uciskowi kk,
gdzie ten wybór jest odebrany, czyli jest troska o człowieka, a nie
ideologizmy i dogmaty.
Znowu ci żonka dopiekła, bo już widzisz sprzeczności tam gdzie ich nie
ma.

AISZY
PARA LOS AMIGOS Y AMIGAS
wojna - baardzo długie