Łuszczyca - Jakie leki polecicie ?

1. Data: 2006-02-02 20:08:34

Temat: Łuszczyca - Jakie leki polecicie ?
Od: "Janek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam 20 lat i od 4 lat mam łuszczyce ( owłosiona skóra głowy, środek klaty
piersiowej )
Z leków, które do tej pory stosowałem pomagały mi tylko: Elocom i Diprosalic

2. Data: 2006-02-02 20:21:29

Temat: Re: Łuszczyca - Jakie leki polecicie ?
Od: "MariuszH" <m...@z...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klaty
> piersiowej )
> Z leków, które do tej pory stosowałem pomagały mi tylko: Elocom i

Polecam forum http://xyz.webd.pl

Pozdrawiam
MH

3. Data: 2006-02-02 21:47:25

Od: kulawa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elocom to chyba sterydowe - a one pomagają na niby
Polecam lorinden T - maść
Delatar - maść
Saliderm - żel
Solcokerasal - maść
a do włosów Polytar - brązowy

Ale zaznaczam, że ja mam bardzo łagodną łuszczycę - tylko łokcie oraz we
włosach na głowie. I te maści mi wystarczają.

4. Data: 2006-02-02 23:23:48

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klaty
> piersiowej )
> Z leków, które do tej pory stosowałem pomagały mi tylko: Elocom i

http://www.luszczyca.pl/list.php?f=1

Poczytaj warto
Cancer

co to moze byc za objaw
Poszukuję leku.
problem z pobraniem krwi
Mała interpretacja wyników
reklamacja usług stomatologicznych - pomocy