Luteina i bromergon - wpływ na zajście w ciążę

1. Data: 2006-08-22 20:04:33

Temat: Luteina i bromergon - wpływ na zajście w ciążę
Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
stosuję naturalną antykoncepcję - jeśli można tak to nazwać.
Jednak biorę leki wymienione w tytule zastanawia mnie, czy mają one
jakiś wpływ na zajście w ciążę tzn., czy pomagają one zajść czy wręcz
przeciwnie ...
z góry dzięki za odp.
Ola

2. Data: 2006-08-22 20:11:12

Temat: Re: Luteina i bromergon - wpływ na zajście w ciążę
Od: "lampka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawdopodonije masz niedomoge fazy lutealnej-stad luteina i
podwyzszona prolaktyna-stad bromergon.Hiperprolaktynemia moze utrudniac
zajscie w ciaze, problemy z faza lutealna-tez.
luteina pomaga zajsc w ciaze, bromergon tez-reguluja owulacje.

3. Data: 2006-08-24 19:46:16

Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no niby na początku w tym pomóc
teraz biorę jedną tabletkę na wieczór bromergonu, a luteinę od 16 do 25
dnia cyklu dwa razy rano i wieczorem
mam problemy z regularną miesiączką, która jak się pojawi to jest obfita
i jestem nieżywa ;-) no i wypadały mi włosy
choć to nie wiem czy nie było pod wpływem steru
niestety nęka mnie też prawdopodobnie nerwica - mam 25 lat
i to taka że jak coś mnie bardzie lub sama się zdenerwuję to jest mi
duszno i słabo ;-(
była u kardiologa z serduszkiem OK ;-)
dlatego dostałam belergot oraz witaminy ;-)
Bardzo dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam,
Ola

Co się dzieje z soczewkami, które zbyt długo leżą w płynie?
wystajace jedno zebro
Badanie zawartości spermy
Pytanie do kogoś, kto zna sie na lekach!!
heparyna - pytanie do eksperta